Είστε πρωινός τύπος;

<p><strong>Καινούργια ημέρα, καινούργια διάθεση. Σίγουρα δεν ήμαστε όλοι πρωινοί τύποι και κανείς δεν συμπαθεί ένα ξυπνητήρι που αλαλάζει μέσα στην ησυχία!</strong></p> <p>Κάποιες μικρές αλλαγές, μπορούν  όμως ν’αλλάξουν τον

Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011 Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011

Καινούργια ημέρα, καινούργια διάθεση. Σίγουρα δεν ήμαστε όλοι πρωινοί τύποι και κανείς δεν συμπαθεί ένα ξυπνητήρι που αλαλάζει μέσα στην ησυχία!

Κάποιες μικρές αλλαγές, μπορούν  όμως ν’αλλάξουν τον τρόπο που βλέπουμε το πρωινό ξύπνημα και μαζί και ολόκληρη την ημέρα μας.   Ρυθμίστε ξανά το φυσικό σας ξυπνητήρι:Ποτέ δεν πρόκειται να ξυπνήσετε με ευχάριστη διάθεση, εάν δεν έχετε κοιμηθεί σωστά το προηγούμενο βράδυ. Η ημέρα σας θα είναι γεμάτη γκρίνια και νεύρα. Οκτώ ώρες ύπνου,  συνήθως  χρειάζονται οι ενήλικες, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι το οκτάωρο αποτελεί αυστηρό και απαράβατο κανόνα,. Ρυθμίστε τις ώρες, ανάλογα με τις ανάγκες του οργανισμού σας. Όχι απότομες αλλαγές: Εάν συνηθίζατε να ξενυχτάτε και τώρα θέλετε να γίνετε μέλος στο «πρωινό κλαμπ», προτιμήστε τη σταδιακή προσαρμογή. Προσπαθήστε κάθε βράδυ να πηγαίνετε στο κρεβάτι 5 λεπτά νωρίτερα. Μέσα σε δυο εβδομάδες, θα δείτε ότι τελικά, θα έχετε κερδίσει μια ώρα ύπνου! Προγραμματίστε τα βράδια σας:Το πώς περνάτε την ημέρα σας, ή κάτι που μπορεί να κάνετε το βράδυ πριν πέσετε στο κρεβάτι, μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου, και μαζί και το επόμενο πρωινό. Ένα καυγάς, μια δραματική ταινία ή τρόμου, ή ένα βαρύ δείπνο, σίγουρα θα εκτροχιάσει τον ύπνο σας. Προσέξτε κάποιες δραστηριότητες ακριβώς πριν πέσετε το βράδυ στο κρεβάτι, διαφυλάσσοντας έτσι, την πρωινή σας διάθεση. Βγείτε στο φως: Το φως του ήλιου, είναι ο καλύτερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος προκειμένου να ξυπνήσετε το πρωί. Ανοίξτε τις κουρτίνες ακόμα και το παράθυρο και βγείτε στο μπαλκόνι. Με αυτό τον τρόπο δίνετε το σύνθημα στον εγκέφαλό σας να καταστείλει την παραγωγή της μελατονίνης, ορμόνης η οποία ρυθμίζει τον ύπνο μας. Δείξτε συνέπεια: Σίγουρα δεν έχουμε εφοδιαστεί με δυο βιολογικά ρολόγια, ένα για όλη την εβδομάδα και ένα για τα Σαββατοκύριακα. Αυτό σημαίνει, ότι πρέπει να παραμείνετε στο ένα. Εάν κοιμάστε αργά και ξυπνάτε επίσης αργά τα Σαββατοκύριακα, η Δευτέρα θα γίνει περισσότερο εφιαλτική από όσο ήδη είναι. Διατηρήστε ένα σχετικά σταθερό πρόγραμμα ύπνου, προσπαθώντας να παρεκκλίνετε από αυτό  ( την ώρα δηλαδή που κοιμάστε και ξυπνάτε) κατά περίπου μια ώρα. Ακολουθήστε το πρόγραμμα των παιδιών: Με το πρώτο σχολικό κουδούνι, τα παιδιά μπαίνουν σε συγκεκριμένο πρόγραμμα ύπνου, πράγμα που σημαίνει ότι κανένα παιδί δεν πηγαίνει στο κρεβάτι του τα μεσάνυχτα. Επειδή είστε μαμά, δεν σημαίνει ότι έχετε σχέσεις στοργής με το ξυπνητήρι! Επωφεληθείτε και εσείς από το «δώρο» των παιδιών, και ξεκουραστείτε, χωρίς να αισθάνεστε ενοχές. Μην αφιερώνετε όλα σας τα βράδια για να κάνετε δουλειές που έχετε αφήσει σε εκκρεμότητα. Οι δουλειές δεν τελειώνουν ποτέ, η μπαταρία μας όμως ναι! Γι’αυτό και πρέπει να τη  φορτίζουμε όταν μπορούμε.





MORE FOR YOU