Tips για να είστε πάντα ενυδατωμένες

Η διατήρηση της ενυδάτωσης είναι σημαντική για τη σωματική και τη νοητική υγεία.

Παρασκευή, 17 Ιουλίου 2015 Παρασκευή, 17 Ιουλίου 2015

Όσο αυξάνεται η θερμοκρασία, τόσο πιο σημαντικό είναι να μένετε ενυδατωμένες. Το σώμα μας είναι περίπου 75 τοις εκατό νερό και το αίμα είναι περίπου 80 τοις εκατό, γι 'αυτό είναι αναγκαία η αναπλήρωση του, εάν έχει χαθεί. Όταν το νερό δεν αντικαθίστανται, αναγκάζεται η καρδιά να λειτουργήσει σκληρότερα, αυξάνοντας τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής για τα πιο ευπαθή άτομα. Άρα μένοντας ενυδατωμένες βοηθάτε τη λειτοπυργία της καρδιάς σας, αλλά επίσης, συμβάλετε στον έλεγχο της όρεξης και γενικά στη βελτίωση της υγείας σας.

Σύμφωνα με την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία, όταν η θερμοκρασία είναι άνω των 20ºC , είμαστε σε κίνδυνο αφυδάτωσης και καθίσταται αναγκαίο να πίνουμε συχνά νερό, ιδίως πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από μια έντονη δραστηριότητα. Για να είστε πάντα ενυδατωμένες, πρέπει καταρχήν να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι νερό και να πίνετε συχνά, πριν ακόμα διψάσετε. Αν δεν είστε λάτρεις του νερού, βάλτε μια φέτα λεμόνι, για να αλλάξετε τη γεύση του. Δεν συμβάλει όμως, μόνο το νερό στην ενυδάτωση, γιατί υπάρχουν και πολλά τρόφιμα που είναι καλές πηγές νερού, όπως είναι τα φρούτα και τα λαχανικά. Άρα, φροντίστε να τα καταναλώνετε συχνά μέσα στην ημέρα.

Πώς μπορείτε να ξέρετε αν είστε καλά ενυδατωμένες;

Για τη μέτρηση της κατάστασης της ενυδάτωσης σας, εξετάστε το χρώμα των ούρων σας. Εάν είστε ενυδατωμένοι, τα ούρα σας θα έχουν ένα πολύ απαλό κίτρινο και σχεδόν καθαρό. Αν από την άλλη μεριά είναι πολύ πιο σκούρα, όπως το χρώμα του τσαγιού ή χυμό μήλου, αυτό σημαίνει ότι το σώμα σας είναι αφυδατωμένο. Δυστυχώς, πολλοί άνθρωποι είναι χρόνια αφυδατωμένοι και δεν το ξέρουν. Επίσης, πολλοί αγνοούνε τα σημάδια της δίψας του σώματός τους για πολύ καιρό, με αποτέλεσμα να μπερδεύουν τη δίψα με την πείνα. Μια σταθερή και συνεχόμενη επιθυμία για ζάχαρη, μπορεί να είναι ένα κρυφό σημάδι αφυδάτωσης.

Χρόνια αφυδάτωση μπορεί επίσης, να μειώσει την παροχή αίματος στον εγκέφαλο και να παρουσιαστεί μια ψυχική και συναισθηματική αστάθεια και σε ακραίες περιπτώσεις, προσωρινή ψυχική βλάβη. Επιπλέον, το άγχος μπορεί να αυξηθεί με την αφυδάτωση, αλλά και το στρες μπορεί να προκαλέσει αφυδάτωση, με αποτέλεσμα να έχουμε έναν φαύλο κύκλο. Άρα, πρέπει να έχετε κατά νου τους καλοκαιρινούς και όχι μόνο, μήνες να πίνετε υγρά, για να έχετε πάντα ενέργεια και ευεξία.



Tags: ΝΕΡΟ| ΟΥΡΑ| ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ| ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ| ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ| ΔΙΨΑ| ΕΝΥΔΑΤΩΜΕΝΕΣ




MORE FOR YOU