Εξαφανίστε την κακή διάθεση

<p><strong>Υπάρχουν μέρες που χωρίς να ξέρουμε ακριβώς τι μας φταίει, μας φταίνε όλα. </strong></p> <p>Πάρτε μια ιδέα από τα παρακάτω βήματα, τα οποία παίζουν το ρόλο γομολάστιχας σε ότι μας απασχολεί.</p>

Σάββατο, 4 Ιουνίου 2011 Σάββατο, 4 Ιουνίου 2011
Υπάρχουν μέρες που χωρίς να ξέρουμε ακριβώς τι μας φταίει, μας φταίνε όλα. Πάρτε μια ιδέα από τα παρακάτω βήματα, τα οποία παίζουν το ρόλο γομολάστιχας σε ότι μας απασχολεί.

Κάντε στον εαυτό σας τις παρακάτω ερωτήσεις: 1) Τι με βασανίζει πραγματικά; Είστε ευέξαπτη και λυπημένη και δεν ξέρετε ακριβώς το γιατί. Σκεφτείτε τι έχει προηγηθεί μέσα στην ημέρα, ή μέσα στην εβδομάδα. Ανατρέξτε στις προηγούμενες ημέρες σαν να ξεφυλλίζετε ένα περιοδικό, μέχρι να εντοπίσετε αυτό που σας φόρτισε συναισθηματικά. 2) Μήπως αποφεύγω κάτι; Πολύ πιο εύκολα ρίχνουμε το βάρος της κακής μας διάθεσης στον εκνευριστικό οδηγό που μας κορνάρει, αντί να δούμε ότι αυτό που μας ενοχλεί, έχει τις ρίζες του στην ίδια μας τη ζωή. Κατηγορούμε λοιπόν διάφορα πράγματα, δείχνοντας απροθυμία ν’απευθύνουμε το λόγο, σε αυτό το «κάτι», που πραγματικά μας απασχολεί! 3) Μήπως είναι παραπάνω από ένα πράγμα; Για την κακή σας διάθεση μπορεί να μην ευθύνεται μόνο ένα γεγονός. Μπορεί να είναι πολλά και να εντοπίζονται στη δουλειά, στην οικογένεια, στη σχέση ή στο γάμο σας Ηρεμία: 1) Αναπνεύστε: Συγκεντρωθείτε στην αναπνοή σας, παίρνοντας 10 βαθιές εισπνοές-εκπνοές, προκειμένου να διώξετε το στρες και να θέσετε υπό έλεγχο τα συναισθήματά σας. 2) Βρείτε ένα ήσυχο μέρος: Μην φοβηθείτε να μείνετε μόνη με τον εαυτό σας. Οι απαντήσεις βρίσκονται μέσα μας. Βρείτε ένα ήσυχο μέρος για να ηρεμήσετε. Εάν είστε στο γραφείο κλειστείτε για μερικά λεπτά στην τουαλέτα. 3) Αποσπάστε την προσοχή σας: Διαβάστε κάτι αστείο, παίξτε με το σκύλο σας (εάν έχετε) βάλτε πλυντήριο πιάτων ή ρούχων. Ο αντιπερισπασμός βοηθά στην ηρεμία, έτσι όταν επιστρέψετε συνειδητά με τη σκέψη σας στο πρόβλημα, θα το δείτε διαφορετικά. 4) Γυμναστείτε: Πηγαίνετε μια βόλτα, κάντε μερικές στάσεις γιόγκα, επιλέξτε δηλαδή, να κάνετε το σώμα σας να κινηθεί με κάποιον τρόπο. Θα βοηθήσει στην καλύτερη ροή του συλλογισμού σας και θα σας φτιάξει και τη διάθεση. Στρατηγική: 1) Μιλήστε: Σε μια φίλη που εμπιστεύεστε ή σε κάποιον ειδικό. Έχουμε την εντύπωση ότι μπορούμε να λύσουμε μόνες, όλα μας τα προβλήματα δεν είναι όμως έτσι. Ζητήστε βοήθεια και θα τη λάβετε. Θα εκπλαγείτε από το πόσοι άνθρωποι θα σας στηρίξουν. Αν όμως δεν το πείτε, κανείς δεν θα ξέρει ότι σας απασχολεί κάποιο θέμα! 2) Φτιάξτε μια λίστα: Πολλούς ανθρώπους τους βοηθά να ξέρουν ότι κινούνται σε ένα πλαίσιο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι καταπιεστικό. Φτιάξτε μια λίστα με πράγματα που σας ευχαριστούν, ή πράγματα που έχετε να κάνετε, σημειώνοντας, με σειρά προτεραιότητας. Η λίστα, θα σας βοηθήσει να έχετε περισσότερο δομημένη σκέψη, προσφέροντας πολύτιμη βοήθεια, στην επίλυση όποιου θέματος σας απασχολεί. 3) Οραματιστείτε: Το ιδανικό, το τέλειο για εσάς! Διώξτε τις αρνητικές σκέψεις, κλείστε τα μάτια σας και τοποθετήστε σε ένα νοητό κάδρο, την ιδανική εικόνα, αυτό που θέλετε να ζήσετε. Από το ιδανικό αφεντικό, την αγαπημένη σας τιραμισού, μέχρι μια ειδυλλιακή παραλία για το καλοκαίρι. Θα είναι σαν να κάνετε μια γενική πρόβα στις επιθυμίες σας οι οποίες μπορούν να γίνουν πραγματικότητα.



MORE FOR YOU