Μενού…γραφείου

<p><strong>Καθημερινά, οι ώρες στο γραφείο είναι ατελείωτες. </strong>Αμέτρητα κλικ στον υπολογιστή και post-it που πέφτουν σαν βροχή, κουράζουν και εξαντλούν τον οργανισμό εάν δεν τον φροντίζετε σωστά.</p>

Τρίτη, 7 Ιουνίου 2011 Τρίτη, 7 Ιουνίου 2011
Καθημερινά, οι ώρες στο γραφείο είναι ατελείωτες. Αμέτρητα κλικ στον υπολογιστή και post-it που πέφτουν σαν βροχή, κουράζουν και εξαντλούν τον οργανισμό εάν δεν τον φροντίζετε σωστά. Εφοδιαστείτε από το σπίτι με τις κατάλληλες τροφές-πολεμοφόδια, εξασφαλίζοντας καλύτερη απόδοση και αποφύγετε να κάνετε “save” σε περιττά κιλά και λίπος. 1) Μείνετε πιστή στον κανόνα των 5 γευμάτων την ημέρα. Πρωινό-δεκατιανό-μεσημεριανό-απογευματινό- βραδινό. Η παράλειψη γευμάτων επιβραδύνει το μεταβολισμό, δυσκολεύοντας την απώλεια βάρους, ενώ πέφτει η απόδοσή σας, γιατί δεν παίρνετε ενέργεια. 2) Αποφύγετε στο γραφείο την κατανάλωση τροφών που προκαλούν αίσθηση βάρους, φούσκωμα ή υπνηλία. Αυτό σημαίνει, ξεχάστε λιπαρές ή βαριές τροφές (τηγανητά, κοκκινιστά, σάλτσες, πίτσες, σουβλάκια). 3) Ετοιμάστε από το σπίτι και πάρτε μαζί σας ένα ελαφρύ σάντουιτς με γαλοπούλα και τυρί, ή αυγό και λαχανικά. Εναλλακτικά, ετοιμάστε μια πράσινη σαλάτα και προσθέστε σε αυτήν υλικά όπως (τόνος, παξιμάδι, κομματάκια κοτόπουλο, φασόλια, τυρί), ή λαχανικά βραστά, στον ατμό ή ψητά. Επίσης μια λύση γραφείου είναι και οι έτοιμες σούπες σε φακελάκια για την κατανάλωση των οποίων χρειάζεστε μόνο μια κούπα και ζεστό νερό. 4) Πάρτε ένα μεγάλο μπουκάλι νερό και ενυδατώστε τον οργανισμό σας. Με αυτό τον τρόπο, αποφεύγετε την κούραση. Εναλλακτικά, προτιμήστε φυσικούς χυμούς, (χωρίς ζάχαρη και συντηρητικά), τσάι, γάλα και καφέ (αποφύγετε όμως την υπερκατανάλωση). 5) Δώστε γεύση στο γεύμα σας, χρησιμοποιώντας μια κουταλιά του γλυκού μουστάρδα αντί για μαγιονέζα. 6) Μην ξεχνάτε τα σνακ τα οποία προσφέρουν μια τονωτική ένεση ενέργειας. Επιλέξτε ένα γιαούρτι με λίγα λιπαρά, ένα φρούτο, κρακεράκια, μια μπάρα δημητριακών, 2-3 ρυζογκοφρέτες, μια χούφτα άψητους ανάλατους ξηρούς καρπούς (φουντούκια, αμύγδαλα, καρύδια) ή 2-3 κριτσίνια. 7) Εάν θελήσετε κάτι γλυκό, αντί για παγωτό, προτιμήστε ένα κομματάκι μαύρης σοκολάτας, ένα μπισκότο τύπου πτι μπερ ή μια κουταλιά γλυκό του κουταλιού (πράγματα –εκτός από τη σοκολάτα- που μπορείτε να φυλάξετε στο συρτάρι του γραφείου σας). 8) Πείτε «ναι» στα φρούτα και εφοδιαστείτε με αυτά από το σπίτι. Το καλοκαίρι θα βρείτε: Φράουλες, σταφύλια, κεράσια, ροδάκινα, σύκα, βερίκοκα, καρπούζια και πεπόνια. Δροσίζουν, μεταφέρονται εύκολα σε ταπεράκι, χορταίνουν και είναι υγιεινά.





MORE FOR YOU