Τεστ με τις διατροφικές σας συνήθειες

<p><strong>Απαντήστε στις ερωτήσεις του τεστ και ανακαλύψτε ποιες είναι οι διατροφικές σας συνήθειες</strong></p> <p>και σκεφτείτε τι πρέπει να διορθώσετε.</p>

Τίνα Σβίγκου
ΤΙΝΑ ΣΒΙΓΚΟΥ Πέμπτη, 19 Ιουλίου 2012
Πέμπτη, 19 Ιουλίου 2012

Απαντήστε στις ερωτήσεις του τεστ και ανακαλύψτε ποιες είναι οι διατροφικές σας συνήθειες και σκεφτείτε τι πρέπει να διορθώσετε.

Όταν ξεκινάτε μια διατροφή, ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνετε; Α. Αγοράζετε εποχιακά φρούτα και λαχανικά βιολογικής προέλευσης. Β. Υπολογίστε την απαραίτητη ημερήσια πρόσληψη θερμίδων, οργανώνετε το ημερήσιο μενού σας και φτιάχνετε μια λίστα με τα προϊόντα που θα χρειαστείτε να ψωνίσετε. Γ. Ξεφορτώνεστε τα ψωμιά και αρτοσκευάσματα που έχετε στο ντουλάπι. Δ. Καταγράφετε τις καθημερινές σας συνήθειες: φαγητό, ύπνος, γυμναστική για να οργανωθείτε καλύτερα. Η άποψη σας για το φαγητό; Α. Μια από τις σημαντικότερες στιγμές της ημέρας. Β. Κάτι που πρέπει να υπολογίζετε και να ελέγχετε. Γ. Μια απόλαυση. Δ. Άλλη μια ευκαιρία για να τονώσετε τον οργανισμός σας. Όταν πάτε για ψώνια, τι νιώθετε; Α. Μια ευκαιρία για να ανακαλύψετε νέα και καμιά φορά εξωτικά συστατικά που δεν έχετε δοκιμάσει ποτέ. Β. Πάντα τηρείτε την λίστα που φτιάξατε από το σπίτι. Γ. Πάντα αγοράζετε προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες όπως το κρέας, τα ψάρια και τα πουλερικά. Δ. Απολαμβάνετε τα ψώνια σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα. Ακολουθείτε εύκολα τη διατροφή όταν: Α. Έχετε την άνεση να επιλέγετε ελεύθερα το μενού σας. Β. Όταν ελέγχετε την κάθε μπουκιά σας ή το κάνει κάποιος άλλος για εσάς. Γ. Όταν το κρέας και το λίπος δεν είναι απαγορευμένα. Δ. Όταν σας δίνεται μια βάση με κατευθυντήριες γραμμές και έχετε ευελιξία στις λεπτομέρειες. Ποιο ρόλο παίζει η άσκηση στο διατροφικό σας πλάνο; Α. Κανένα ιδιαίτερο ρόλο, συνήθως μόνο περπάτημα. Β. Άλλος ένας παράγοντας μείωσης βάρους που χρειάζεται έλεγχο και αυστηρό προγραμματισμό. Γ. Σημαντικό ρόλο ακόμα και 10 λεπτά με ελαφριά πηδηματάκια. Δ. Πολύ σημαντικό ρόλο, η σωματική άσκηση είναι απαραίτητη σε καθημερινή βάση για την καλή φυσική κατάσταση του σώματος και σωστή λειτουργία του οργανισμού. Η διατροφή είναι πετυχημένη για εσάς όταν: Α. Τρώτε νόστιμα φαγητά και χάνετε βάρος. Β. Μπορείτε να τροποποιήσετε την πρόσληψη των θερμίδων με βάση την απόδοση που έχετε. Γ. Μπορείτε να τρώτε κρέας και μερικές φορές ακόμα και βούτυρο. Δ. Νιώθετε υπέροχα. Όταν σας πλησιάζει ένας δίσκος με γλυκά, πώς αντιδράτε; Α. Επιλέγετε μια φρουτοσαλάτα με λίγη σαντιγί. Β. Αδιαφορείτε. Γ. Επιλέγετε κάτι πλούσιο, γευστικό αλλά χωρίς να περιέχει αλεύρι. Δ. Επιλέγετε ένα μικρό γλυκό, ανάλογα με το πόσο έχετε ήδη φάει. Με ποια λέξη θα περιγράφατε τις διατροφικές σας συνήθειες; Α. Χρωματιστές – λατρεύετε τα λαχανικά, φρούτα, τα δημητριακά ολικής αλέσεως και τους ξηρούς καρπούς. Β. Ρουτίνα – τρώτε τα ίδια ακριβώς τρόφιμα, ποσότητες και θερμίδες κάθε μέρα. Γ. Σας λείπει η πρωτεΐνη. Δ. Ισορροπημένη – τρώτε λίγο από όλα, φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και άπαχη πρωτεΐνη, δεν στερείστε τίποτα. Όταν έρχεται η ώρα για σνακ, τι τρώτε; Α. Φρέσκα λαχανικά. Β. Μια μπάρα δημητριακών. Γ. Βραστά αυγά. Δ. Αποξηραμένα φρούτα με ξηρούς καρπούς και γιαούρτι. Ελέγχοντας την θρεπτική αξία των τροφίμων και μετρώντας τις θερμίδες τους, πώς νιώθετε; Α. Εκνευρισμό, προτιμάτε να τρώτε παρά να κάνετε μαθηματικά. Β. Ενθουσιασμό, σας αρέσει να συγκρίνετε τις θρεπτικές αξίες των τροφίμων και να επιλέξετε αυτά με τις λιγότερες θερμίδες. Γ. Κινητοποίηση, αν και δεν το προτιμάτε, αλλά η απώλεια βάρους είναι ένα καλό κίνητρο για να ελέγχετε τι τρώτε. Δ. Έχετε τον έλεγχο, γνωρίζοντας τις θερμίδες που έχετε καταναλώσει σας επιτρέπει να τροποποιήσετε το μενού για την υπόλοιπη ημέρα. Σε ποια ομάδα ανήκετε: Α. Τα πάτε καλά με την υγιεινή διατροφή. Στα ψώνια σας περιλαμβάνετε προϊόντα βιολογικής προέλευσης, άπαχο κρέας και δημητριακά ολικής αλέσεως. Έχετε μεγάλη εμπειρία στο «μέτρο» της διατροφής. Για εσάς τα ψώνια δεν είναι αγγαρεία, είναι μια περιπέτεια. Επειδή δίνετε μεγάλη σημασία στη γεύση των φαγητών, σας αρέσει να δοκιμάζετε νέα τρόφιμα και γεύσεις και να πειραματίζεστε στην κουζίνα. Β. Σας αρέσουν οι αριθμοί, οι υπολογισμοί και η καταμέτρηση, έτσι λειτουργείτε καλύτερα και αποδοτικότερα. Αγχώνεστε όταν δεν ξέρετε πόσες θερμίδες περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο γεύμα. Ακολουθείτε πολύ αυστηρά το διατροφικό σας πλάνο που δεν έχει περιθώρια αλλαγών. Γ. Το καλύτερο κίνητρο για εσάς είναι το αποτέλεσμα, όταν βλέπετε τη ζυγαριά να «ανταποκρίνεται» και η πρωτεΐνη να είναι μέρος της διατροφής σας, τότε παραμένετε σταθερές στο πρόγραμμα σας. Σας ενδιαφέρει η καθημερινή σωματική άσκηση αλλά μερικές φορές τεμπελιάζετε. Δ. Η ισορροπημένη διατροφή και η σωματική άσκηση είναι για εσάς τρόπος ζωής. Δεν αφορά μόνο την απώλεια κιλών αλλά και την καλή φυσική κατάσταση του σώματος και την σωστή λειτουργία του οργανισμού. Δίνετε μεγάλη σημασία στην μείωση του καθημερινού στρες καθώς και στον καλό και ξεκούραστο ύπνο.  





MORE FOR YOU