Νικήστε την κατακράτηση

Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012 Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012

Τα ναι και τα όχι για να μην δείχνετε και νιώθετε φουσκωμένοι!

Καταναλώστε περισσότερο Νερό: Πίνετε αρκετό ώστε να ενεργοποιείται τα νεφρά και να αποβάλλεται τα περιττά υγρά Μαϊντανο: Αυτό το αγαπημένο μυρωδικό που πάει με σχεδόν τα πάντα είναι διουρητικό και άρα βοηθάει, το ίδιο το αγγούρι, το καρπούζι και το σέλερι. Παπάγια και ανανά: Βοηθούν μέσα απο τα πεπτικά ένζυμα που διαθέτουν να διασπάσουν τις τροφές στο στομάχι και άρα να χωνέψετε καλύτερα. Τσάι δυόσμου: Ο ιδανικός τρόπος να κλείσετε ένα γεύμα είναι με μια κούπα τσάι δυόσμου γιατί χαλαρώνει τους μύες των εντέρων και μειώνει την δημιουργία αερίων. Γιαούρτι με προβιοτικά: Βοηθήστε τα καλά βακτήρια του εντέρου τρώγοντας ένα «ζωντανό» γιαούρτι την ημέρα. Φρέσκα λαχανικά: Τα καρότα, το μαρούλι, τα κολοκύθια, οι πιπεριές και όλα τα λαχανικά με πράσινα φύλλα είναι κατάλληλα για να ενισχύσουν τα πεπτικά ένζυμα και άρα να είσαστε περισσότερο τακτικοί με την τουαλέτα. Μαύρο ρύζι: Οι ολικής αλέσεως τροφές γενικότερα και το μαύρο ρύζι περισσότερο βοηθούν σε προβλήματα δυσκοιλιότητας. Καταναλώστε λιγότερο Τσίκλες: Μεταφέρουν αέρα στο στομάχι και άρα προκαλούν φουσκώματα, ενώ ακόμα και λόγω κάποιων συστατικών τους μπορεί να πάθετε κράμπες και πρηξίματα. Αλάτι: Το νούμερο ένα συστατικό που συμβάλει στην κατακράτηση υγρών, η οποία επιδεινώνεται τις ημέρες της περιόδου. Επεξεργασμένες τροφές και αλμυρά σνακς είναι οι κύριες τροφές που είναι γεμάτες με αλάτι. Αναψυκτικά: Το ανθρακικό και οι μπουρμπουλήθρες του είναι επίσης ένα στοιχείο που δημιουργεί πρηξίματα. Οτιδήποτε αφρίζει είναι κατά της επίπεδη κοιλιάς. Προσοχή λοιπόν σε μπύρες, σόδες, αναψυκτικά και αφρώδες κρασί. Τηγανιτά: Οι ζεστές και τηγανιτές τροφές χωνεύονται πιο αργά και άρα το αίσθημα του φουσκώματος παραμένει περισσότερο. Όσπρια και λαχανικά : Αν και σούπερ τροφές για τον οργανισμό δεν παύουν να είναι παράλληλα και αυτές που τον φουσκώνουν ιδιαίτερα. Φακές, φασόλια, ρεβύθια αλλά και το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το κουνουπίδι διασπόνται πιο δύσκολα απο το σώμα και δημιουργούν αέρια στο στομάχι. Ασφαλώς μην τα αφαιρέσετε απο την διατροφή σας απλά καταναλώστε τα σε μικρές ποσότητες μέχρι να συνηθίσει το σώμα σας την σύσταση τους. Πηγή: Health and Fitness magazine  





MORE FOR YOU