Πώς να μειώσετε την τριχόπτωση στην εμμηνόπαυση

Σε τρεις φάσεις μια γυναίκα αποκτά προβλήματα με την τριχοφυΐα της κι αυτές είναι, η εφηβεία, η εγκυμοσύνη και η εμμηνόπαυση.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2017
Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2017

Η εμμηνόπαυση είναι μια βιολογική διαδικασία που όλες οι γυναίκες περάσουμε κάποια στιγμή στη ζωή μας. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου το σώμα περνά μέσα από πολλές μεταβολές καθώς προσπαθεί να προσαρμοστεί στις ορμονικές αλλαγές. Οι περισσότερες γυναίκες έχουν δυσάρεστα συμπτώματα όπως είναι οι εξάψεις, εναλλαγές της διάθεσης, και οι αϋπνίες. Η τριχόπτωση είναι επίσης ένα κοινό σύμπτωμα των εμμηνοπαυσιακών γυναικών και  είναι συνήθως αποτέλεσμα των αυξομειώσεων των ορμονών. Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί άλλοι παράγοντες που μπορούν να συμβάλουν στην απώλεια μαλλιών κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης. Αυτές περιλαμβάνουν εξαιρετικά υψηλά επίπεδα του στρες, ασθένεια, ή την έλλειψη ορισμένων θρεπτικών ουσιών. Διαγνωστικές εξετάσεις αίματος που μπορεί να βοηθήσει να αποκλείσει άλλες αιτίες της τριχόπτωσης περιλαμβάνουν εξετάσεις του θυρεοειδούς, ή / και μια γενική εξέταση αίματος.

Σύμφωνα με την American Hair Loss Society οι γυναίκες στην Αμερική ξοδεύουν πάνω από ένα δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως για θεραπείες εναντίον της τριχόπτωσης και το 99% από αυτές είναι αναποτελεσματικές. Ευτυχώς υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν την απώλεια μαλλιών κατά την περίοδο της εμμηνόπαυσης.

1. Μειώστε το στρες

Είναι σημαντικό να κρατάτε τα επίπεδα του άγχους υπό έλεγχο ώστε να αποτρέψετε όσο είναι εφικτό την ορμονική ανισορροπία. Η μειωμένη παραγωγή οιστρογόνων κατά την εμμηνόπαυση μπορεί να προκαλέσει μεταβολές στη διάθεση, άγχος, κατάθλιψη και κατ επέκταση όλα αυτά να έχουν αντίκτυπο στο τριχωτό της κεφαλής σας. Μέθοδοι χαλάρωσης όπως η γιόγκα, ο διαλογισμός μπορεί αν βοηθήσουν στη μείωση του στρες.

2. Αρχίστε μια δραστηριότητα

Η άσκηση είναι το βασικό συστατικό ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Εάν ενσωματώσετε την σωματική δραστηριότητα στη ζωή σας θα νιώθετε πιο ευτυχισμένες και δυνατές. Η άσκηση βοηθάει επίσης στη μείωση των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης όπως είναι η αύξηση του βάρους, η αϋπνία και οι εναλλαγές στη διάθεση. Όλοι αυτοί παράγοντες είναι σημαντικοί για τη διατήρηση της ορμονικής ισορροπίας, η οποία προάγει την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών. Επιλέξετε μια μορφή άσκησης που σας αρέσει ακόμα και αυτή είναι μια απλή βόλτα με έναν φίλο σας.

3. Ακολουθήστε μια ισορροπημένη διατροφή

Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο σε όλη τη διάρκεια της ζωής μας, πόσο μάλλον στην εμμηνόπαυση. Ακολουθώντας μια ισορροπημένη διατροφή είναι η καλύτερη άμυνα κατά της τριχόπτωσης. Βεβαιωθείτε ότι καταναλώνετε δημητριακά ολικής άλεσης, μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και άπαχη πρωτεΐνη. Επίσης το πράσινο τσάι, η λήψη βιταμίνης Β6 και φυλλικού οξέος παίζουν σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της υγείας των μαλλιών. Τα καλά λιπαρά βρίσκονται: στο σολομό, στα καρύδια, στο ελαιόλαδο, στο αβοκάντο, στα αμύγδαλα.

3. Πίνετε πολλά υγρά

Το σώμα σας για να λειτουργεί σωστά πρέπει να ενυδατώνεται. Η ποσότητα του νερού που χρειαζόμαστε ποικίλλει από άτομο σε άτομο και εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων τη συνολική υγεία και της σωματική δραστηριότητα. Κατά γενικό

4. Συζητήστε με το γιατρό σας

Ορισμένα φάρμακα έχουν παρενέργειες που συμπεριλαμβάνουν την τριχόπτωση. Συζητήστε με το γιατρό σας εάν αντιμετωπίζετε σημαντική απώλεια μαλλιών και νομίζετε ότι το φάρμακό σας θα μπορούσε να είναι η αιτία. Ο γιατρός σας μπορεί να είναι σε θέση να σας συστήσει άλλο είδος φαρμακευτικής αγωγής χωρίς ανεπιθύμητες ενέργειες. Μην σταματήσετε να παίρνετε τα φάρμακά σας έως ότου έχετε μιλήσει με το γιατρό σας, καθώς αυτό θα μπορούσε να είναι επικίνδυνο για την υγεία σας.

 

Gallery: Δείτε τι αλλαγές έχει κάνει στα μαλλιά της η Jennifer Aniston όλα αυτά τα χρόνια

13 photos

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ| ΓΥΝΑΙΚΑ| ΤΡΙΧΟΠΤΩΣΗ




MORE FOR YOU