4 καταστάσεις που δεν πρέπει με τίποτα να πιείτε νερό

Είτε το πιστεύετε είτε όχι υπάρχουν φορές που δεν πρέπει να πιείτε νερό.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Παρασκευή, 17 Μαρτίου 2017
Παρασκευή, 17 Μαρτίου 2017

Τα 2/3 της γης καλύπτονται από το υγρό στοιχείο ενώ το 70% του ανθρώπινου σώματος αποτελείται από νερό. Όπως λοιπόν καταλαβαίνετε είναι απαραίτητη η κατανάλωση του και παίζει σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του οργανισμού. Όμως είτε το πιστεύετε είτε όχι υπάρχουν μερικές φορές που δεν πρέπει να πίνετε νερό, δείτε ποιες είναι.

 

  1. Έχετε υπονατριαιμία

Είναι σπάνιο αλλά μπορεί αν πίνετε πολύ νερό να βάλετε την υγεία σας σε κίνδυνο. Και αυτό συμβαίνει στην περίπτωση της υπονατριαιμίας, μια πάθηση που εμφανίζεται όταν τα επίπεδα του νατρίου στο αίμα είναι πιο χαμηλά από το κανονικό. Το νάτριο είναι ηλεκτρολύτης και βοηθάει στη ρύθμιση της ποσότητας του νερού στο σώμα μας. Όταν συμβεί αυτό η στάθμη των υγρών του σώματος αυξάνεται και τα κύτταρα αρχίζουν και πρήζονται. Αυτή η διόγκωση μπορεί να προκαλέσει διάφορά προβλήματα υγείας που κάποια μπορεί να είναι απειλητικά για τη ζωή. Επίσης, οι αθλητές αντοχής μπορεί να μπουν στον πειρασμό να πίνουν μεγάλη ποσότητα νερού σε όλη τη διάρκεια ενός μαραθώνιου και αυτό να οδηγήσει σε διόγκωση των κυττάρων και να προκαλέσει ναυτία, εμετό και σπασμούς.

  1. Όταν έχετε φάει πολύ

Αν πιείτε νερό πριν τι φαγητό είναι ένας απλό τρόπος για να μειώσετε την πείνα, αφού πολλές φορές αν μπερδεύετε τη δίψα με το αίσθημα της πείνας. Όμως αν μετά από ένα βαρύ γεύμα πιείτε πολύ νερό, μπορεί να σας οδηγήσει σε δυσφορία.

  1. Όταν κάνετε μια πολύ έντονη άσκηση για μεγάλο χρονικό διάστημα

Μέσω του ιδρώτα χάνουμε ηλεκτρολύτες, όπως το νάτριο και το κάλιο. Εάν λοιπόν κάνετε μια έντονη προπόνηση και έχετε εφίδρωση, θα πρέπει να αντικαταστήσετε τους ηλεκτρολύτες οι οποίοι δεν βρίσκονται στο σκέτο νερό. Αντί όμως να πιείτε ένα ζαχαρούχο αθλητικό ποτό, προτιμήστε νερό από καρύδα, το οποίο είναι υψηλής περιεκτικότητας σε κάλιο, μαγνήσιο, νάτριο και βιταμίνη C, χωρίς να σας προσθέσει θερμίδες.

  1. Όταν το νερό είναι αρωματισμένο

Όσοι δεν θέλουν να πίνουν κανονικό νερό, μπορούν να βρουν εμφυαλωμένο με διάφορες γεύσεις. Τα περισσότερα αρωματισμένα νερά συχνά περιέχουν γλυκαντικά μηδενικής θερμιδικής αξίας. Όμως κάποιες μελέτες έχουν συνδέσει τις γλυκαντικές ουσίες με την αύξηση της πείνας και κατ επέκταση την αύξηση του σωματικού βάρους. Φυσικά οι μελέτες δεν είναι πολλές και χρειάζεται να γίνει περαιτέρω έρευνα. Αν διαπιστώσετε ότι πίνοντας αρωματισμένο νερό και πεινάτε περισσότερο, μπορείτε να δοκιμάσετε να προσθέσετε τη δική σας γεύση στο νερό της βρύσης, βάζοντας λεμόνι, αγγούρι, μούρα και άλλα βότανα. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΝΕΡΟ




MORE FOR YOU