4 βασικοί κανόνες για να χάσετε λίπος από την κοιλιά

Πριν ξεκινήσετε την προσπάθεια πρέπει να γνωρίζετε τους παρακάτω κανόνες.

Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017 Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017

Κάποτε η κοιλιά ήταν δείγμα αρχοντιάς, σήμερα όμως είναι ευρέως γνωστό ότι μπορεί να προκαλέσει καρδιαγγειακά προβλήματα και αποτελεί ένδειξη ενός αγύμναστου σώματος. Έτσι όλο και περισσότεροι άνθρωποι προσπαθούν να χάσουν λίπος από την κοιλιά είτε ακολουθώντας μια διατροφή είτε κάνοντας γυμναστική. Προτού όμως αρχίσετε την προσπάθεια για να αποκτήσετε επίπεδο στομάχι, πρέπει να γνωρίζετε τους παρακάτω βασικούς κανόνες.  

 

  1. Υπάρχουν δυο είδη λίπους.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχουν δυο είδη λίπους που συσσωρεύονται στην κοιλιά: το υποδόριο που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το δέρμα και το σπλαχνικό που βρίσκεται μεταξύ των μυών και των οργάνων και που οι υπερβολικές συγκεντρώσεις του συνδέονται με πολλά προβλήματα υγείας, όπως οι καρδιαγγειακές παθήσεις και ο διαβήτης τύπου 2. Όπως λοιπόν γίνεται αντιληπτό το σπλαχνικό λίπος είναι αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει περισσότερο και που πρέπει να διατηρούμε σε φυσιοολογικά προς χαμηλά επίπεδα. 

  1. Η γενετική προδιάθεση παίζει σημαντικό ρόλο.

Το 2013 δημοσιεύτηκε μια έρευνα στο περιοδικό Human Molecular Genetics που έδειξε ότι υπάρχουν πέντε διαφορετικά γονίδια τα οποία παίζουν ρόλο στην ποσότητα του λίπους που ο κάθε άνθρωπος αποθηκεύει στην περιφέρεια. Πριν λοιπόν αρχίσετε να ακολουθείτε εξαντλητικές δίαιτες για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά, ίσως πρέπει να σκεφτείτε ότι μπορεί τα γονίδια σας μπορεί να παίζουν σημαντικό ρόλο στο ότι δεν φαίνονται οι κοιλιακοί σας. Αυτό που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας είναι να ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή και να ασκείστε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, ώστε να διατηρείτε ένα υγειές σωματικό βάρος.

  1. Η αύξηση της μυϊκής μάζας μπορεί να σας βοηθήσει.

Στην πραγματικότητα οι ασκήσεις ενδυνάμωσης καταπολεμάνε καλύτερα το κοιλιακό λίπος από ότι οι αερόβιες ασκήσεις. Και αυτό γιατί όταν αυξάνεται η μυϊκή μάζα μειώνεται το λίπος και διατηρείται ο μεταβολικός ρυθμός σε υψηλά επίπεδα. Επίσης μια μελέτη από το  Πανεπιστήμιο McMaster  διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που έπαιρναν  το 30% των ημερήσιων θερμίδων τους από άπαχες πρωτεΐνες έχασαν περισσότερο λίπος από την κοιλιά, σε σχέση με εκείνες που ακολούθησαν δίαιτες χαμηλές σε πρωτεΐνη.

Διαβάστε επίσης: Συνήθειες που κάνουν κακό στον μεταβολισμό σας

  1. Το άγχος μπορεί να επηρεάσει το κοιλιακό λίπος.

Όταν είστε αγχωμένοι, έχετε συνέχεια αυξημένα τα επίπεδα της κορτιζόλης, μια ορμόνη που ευνοεί την αποθήκευση λίπους στην κοιλιά. Ακόμα και όταν δεν κοιμάστε σωστά λόγω άγχους, δεν μπορείτε να χάσετε εύκολα το κοιλιακό λίπος. Μια έρευνα που έγινε από το  Πανεπιστήμιο Wake Forest  έδειξε ότι οι αϋπνίες είναι στενά συνδεδεμένες με την αύξηση του σπλαχνικού λίπους.  Στόχος σας πρέπει να είναι επτά με οχτώ ώρες ύπνου κάθε βράδυ χωρίς διακοπή και φυσικά να βρείτε τρόπους για να μειώσετε το στρες και να χαλαρώνετε. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΑΓΧΟΣ| ΥΓΕΙΑ| ΣΤΡΕΣ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΔΙΑΒΗΤΗΣ| ΛΙΠΟΣ| ΟΡΜΟΝΕΣ| ΚΟΙΛΙΑ| ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ| ΛΙΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ| ΔΙΑΒΗΤΗΣ ΤΥΠΟΥ 2| ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΑ| ΜΥΙΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ| ΚΟΙΛΙΑΚΟ ΛΙΠΟΣ




MORE FOR YOU