Αν παίξετε τα παρακάτω παιχνίδια θα γίνετε πιο έξυπνοι

Δείτε πώς να ακονίσετε τις διανοητικές σας ικανότητες.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Πέμπτη, 15 Ιουνίου 2017
Πέμπτη, 15 Ιουνίου 2017

Η εκμάθηση νέων πραγμάτων είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να βελτιώσετε την υγεία του εγκεφάλου. Ακόμα και τα απλά πράγματα όπως το γράψιμο και η απομνημόνευση σημειώσεων μπορούν να προστατεύσουν τον εγκέφαλό σας από τη ζημιά που σχετίζεται με την ηλικία.

Όπως χάνουμε μυική μάζα καθώς μεγαλώνουμε, έτσι με την πάροδο του χρόνου ατροφεί και το μυαλό μας. Γι αυτό και όπως όταν κάνουμε άσκηση ενισχύουμε τους μύες, οι ερευνητές πιστεύουν ότι οι τακτικές και στοχευμένες ασκήσεις μνήμης μπορούν να αυξήσουν τη γνωστική λειτουργία του εγκεφάλου. Το μυαλό θέλει να μαθαίνει καινούρια πράγματα. Γι αυτό και οι επιστήμονες πιστεύουν ότι όσοι δεν δίνουν ιδιαίτεροι προσοχή σε ότι συμβαίνει γύρω τους και γενικά έχουν υιοθετήσει μια καθιστική ζωή, είναι πιο ευάλωτοι στην άνοια.

Αν θέλετε και εσείς να εξασκήσετε τη μνήμη σας, μπορείτε να παίξετε τα παρακάτω παιχνίδια εγκεφάλου.

Ονομάστε τα χρώματα. Γράψτε σε ένα χαρτί μερικά χρώματα, συγκεντρωθείτε και προσπαθήστε να απομνημονεύσετε όλα τα χρώματα. Κάντε την ίδια άσκηση αρκετές φορές, μέχρι να δείτε βελτίωση.

Δοκιμάστε τη δημιουργικότητα σας με αυτή την λεκτική πρόκληση. Γράψτε μια σύντομη ιστορία, και χρησιμοποιείστε μόνο επτά λέξεις για να πείτε την ιστορία σας. Αυτό θα ενισχύσει τις αφηγηματικές σας ικανότητες.

Δημιουργείστε νέες συνδέσεις μεταξύ των εγκεφαλικών κυττάρων. Αν είστε δεξιόχειρες, προσπαθήστε να κάνατε κάποιες καθημερινές δραστηριότητες, όπως το βούρτσισμα των δοντιών, το χτένισμα των μαλλιών σας, και το φαγητό, χρησιμοποιώντας το αριστερό χέρι. Μπορείτε, επίσης, να προσπαθήσετε να γράψετε με το άλλο χέρι.

Δείτε μια εικόνα. Διαλέξτε μια οποιαδήποτε εικόνα και κοιτάξτε την με προσοχή για 1 λεπτό. Στη συνέχεια, γράψτε όσα πιο πολλά στοιχεία θυμάστε από την εικόνα. Δοκιμάστε μια δεύτερη φορά, αλλά πριν ξεκινήσετε, πάρτε μια βαθιά ανάσα, επικεντρωθείτε περισσότερο.

Καταμέτρηση προς τα πίσω. Αυτή η άσκηση του εγκεφάλου, θα σας βοηθήσει να κρατήσετε τη μνήμη σας σε εγρήγορση. Δοκιμάστε αυτές τις τρεις ασκήσεις αφαίρεσης:

Ξεκινώντας από τα 200, μετρείστε προς τα πίσω, αφαιρώντας 5 κάθε φορά (200, 195, 190 ...).

Ξεκινώντας από τα 150, μετρείστε προς τα πίσω, αφαιρώντας 7 κάθε φορά (150, 143, 136 ...).

Ξεκινώντας από τα 100, μετρείστε προς τα πίσω, αφαιρώντας 3 κάθε φορά (100, 97, 94 ...).



Tags: ΥΓΕΙΑ| ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ| ΜΥΑΛΟ| ΜΝΗΜΗ| ΑΝΟΙΑ




MORE FOR YOU