Οι top κανόνες απώλειας βάρους για γυναίκες που γέννησαν

Χάστε τα κιλά της εγκυμοσύνης εύκολα, γρήγορα και υγιεινά.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2017
Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2017

Μια από τις μεγαλύτερες ανησυχίες μετά τον τοκετό για μια γυναίκα είναι πώς θα χάσει τα κιλά και πώς θα επιστρέψει στο βάρος που είχε πριν την εγκυμοσύνη, όσο το δυνατό πιο γρήγορα. Ωστόσο είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι εάν θηλάζετε δεν πρέπει να ακολουθείτε κάποιο πρόγραμμα απώλειας βάρους, αντ αυτού πρέπει να καλύπτετε τις ενεργειακές σας ανάγκες και να λαμβάνετε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να εξασφαλίσετε την επαρκή παραγωγή γάλακτος. Έτσι οι περισσότερες γυναίκες που θηλάζουν θα πρέπει να παίρνουν 400 θερμίδες επιπλέον την ημέρα και φυσικά να μην επιχειρήσουν να κάνουν δίαιτα.

Όταν λοιπόν περάσει η περίοδος του θηλασμού και εξακολουθείτε να θέλετε να χάσετε κιλά, το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να ξεκινήσετε βάζοντας ρεαλιστικούς στόχους. Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε είναι να είστε υπομονετικές.  Χρειάστηκαν εννέα μήνες για να φτάσετε εκεί. Άρα είναι λογικό να περιμένετε τουλάχιστον τόσο διάστημα, για να φτάσετε ξανά στα κιλά που είχατε παλαιότερα. Με αυτό κατά νου, παρακάτω θα δείτε  μερικές συμβουλές για να σας βοηθήσουν  να χάσετε βάρος μετά την εγκυμοσύνη.

Μη ξεχνάτε να καταναλώνετε πρωινό καθημερινά. Εκτός ότι σας παρέχει την απαραίτητη ενέργεια για να ξεκινήσετε την ημέρα σας, σας προστατεύει επίσης από το ακατάσχετο τσιμπολόγημα που σας φορτώνει περιττές θερμίδες.

Πίνετε νερό όλη την ημέρα,  για να μένετε καλά ενυδατωμένες. Επίσης, περιορίστε τα ποτά, όπως αναψυκτικά, χυμούς και άλλα ροφήματα με ζάχαρη.

Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, καθώς περιέχουν πολύτιμες βιταμίνες αλλά και φυτικές ίνες που συμβάλουν στον κορεσμό.

Βάλτε μέτρο και ισορροπία στα γλυκά, τα τηγανιτά και το έτοιμο φαγητό, καθώς είναι πλούσια σε θερμίδες, με αποτέλεσμα να καθυστερούν την προσπάθεια σας για απώλεια βάρους.

Διαβάστε επίσης: Αυτές οι πρωινές συνήθειες θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά

Παρακολουθήστε το μέγεθος των μερίδων σας κατά τη διάρκεια των γευμάτων καθώς και τον αριθμό αλλά και το είδος των σνακ που τρώτε μεταξύ των γευμάτων. Καλό είναι να καταναλώνετε 5 με 6 μικρά γεύματα την ημέρα, αντί για τρία μεγαλύτερα.

Μην παραλείπετε τα γεύματα. Με ένα νέο μωρό, πολλές από εσάς ξεχνάτε να φάτε. Αν δεν τρώτε, θα έχετε λιγότερη ενέργεια και δεν θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Συνδυάζοντας την υγιεινή διατροφή με την άσκηση θα είναι πιο αποτελεσματική η  απώλεια κιλών, δεδομένου ότι σας βοηθάει να χάσετε λίπος και να αυξήσετε τη μυϊκή μάζα.

Στόχος για την απώλεια βάρους πρέπει να είναι περίπου μισό κιλό την εβδομάδα. Για να γίνει αυτό, κόψτε 500 θερμίδες την ημέρα από την τρέχουσα διατροφή σας. Ρωτήστε το διαιτολόγο, για το πόσες είναι οι θερμίδες χρειάζεστε καθημερινά.

Να θυμάστε, ότι είχατε ένα μωρό για εννέα ολόκληρους μήνες. Από τη στιγμή που θα γεννήσετε, το σώμα σας αρχίζει να δουλεύει για να γυρίσει στην κατάσταση που ήταν πριν την εγκυμοσύνη, ή κάτι κοντά σε αυτή, αλλά αυτό είναι μια αργή διαδικασία. Το σώμα σας χρειάζεται χρόνο για να ανακάμψει. Αν λοιπόν χάσετε βάρος απότομα, μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να ανακάμψει. Εάν θηλάζετε, περιμένετε έως ότου το μωρό σας είναι τουλάχιστον 4 μηνών, πριν να προσπαθήσετε να χάσετε βάρος.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΒΑΡΟΣ| ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ| ΚΙΛΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΘΗΛΑΣΜΟΣ| ΓΥΝΑΙΚΑ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΤΟΚΕΤΟΣ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ




MORE FOR YOU