Οι καλύτερες συμβουλές για γερή καρδιά και μακροζωία

Γιατί η υγεία είναι ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Κυριακή, 3 Σεπτεμβρίου 2017
Κυριακή, 3 Σεπτεμβρίου 2017

Παρά το γεγονός ότι οι καρδιακές παθήσεις θεωρούνται κυρίως πρόβλημα των αντρών, όλο και περισσότερες γυναίκες πεθαίνουν από καρδιακή νόσο κάθε χρόνο. Η διατροφή και οι επιλογές στον τρόπο ζωής μιας γυναίκας, μπορεί να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην υγεία της καρδιάς.

Για να έχετε μια γερή καρδιά, πρέπει να επιλέξτε υγιή τρόφιμα όπως δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή χωρίς λιπαρά , άπαχες πρωτεΐνες και υγιή λίπη. Επίσης, περιορίστε τις θερμίδες και καταναλώστε φυτικές ίνες, οι οποίες μπορεί να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος και να κρατήσουν μακριά τα κιλά. Δείτε αναλυτικά τις παρακάτω συμβουλές. 

Λίπη

Η ποσότητα και το είδος του λίπους που τρώτε κάνει τη διαφορά. Το λίπος θα πρέπει να αποτελεί το 20 τοις εκατό έως και 35 τοις εκατό των συνολικών θερμίδων σας, αλλά μόνο το 10 τοις εκατό των θερμίδων πρέπει να προέρχεται από κορεσμένα λίπη. Έρευνες δείχνουν ότι, η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας κορεσμένων λιπαρών οξέων είναι επιβλαβή για την υγεία της καρδιάς. Τροφές όπως το μπέικον, τα λουκάνικα, τα λιπαρά κρέατα, το βούτυρο, το παγωτό και τα γαλακτοκομικά προϊόντα με πλήρη λιπαρά, περιέχουν αρκετά κορεσμένα λίπη και καλό είναι να τα αποφεύγουμε. Από την άλλη μεριά τα μονοακόρεστα λιπαρά είναι ευεργετικά για τα επίπεδα της χοληστερόλης και για τη συνολική καρδιαγγειακή υγεία. Τα τρόφιμα όπως το ελαιόλαδο, το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά οξέα. Επιπλέον, έχει βρεθεί ότι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι χρήσιμα για την πρόληψη του αιφνίδιου θανάτου από καρδιαγγειακή προσβολή.

Φρούτα και Λαχανικά

Εντάξτε στη διατροφή σας φρούτα και λαχανικά, που είναι χαμηλά σε θερμίδες, πλούσια σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά, και βοηθάνε ώστε τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης να είναι υπό έλεγχο. Είναι γνωστό ότι, η υψηλή αρτηριακή πίεση είναι ένας σημαντικός παράγοντας κινδύνου για καρδιακή προσβολή και εγκεφαλικό επεισόδιο. Άρα, ο στόχος κάθε γυναίκας πρέπει να είναι τουλάχιστον δύο φλιτζάνια φρούτων και τρία φλιτζάνια λαχανικών καθημερινά.

Διαβάστε εδώ: Δείτε τις καλύτερες συμβουλές για να χάσετε κιλά. Είναι μόνο τρεις

Αργή και σταθερή απώλεια βάρους

 Εάν είστε υπέρβαρες ή παχύσαρκες, τότε η σταδιακή απώλεια βάρους προσφέρει τα καλύτερα αποτελέσματα για τη γενική υγεία. Γενικά η υγεία σας θα βελτιωθεί αισθητά με μια πτώση του πέντε έως 10 τοις εκατό του βάρους σας. Κάντε τουλάχιστον 30 λεπτά άσκηση 4 με 5 φορές την εβδομάδα και θα φτάσετε ακόμα πιο κοντά στη μακροζωία. 

Τζουλιάννα Καρνέζη, Διαιτολόγος. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

 

 

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΚΑΡΔΙΑ| ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ| ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ| ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ




MORE FOR YOU