Αυτές οι τροφές καταπολεμάνε τη φλεγμονή

H φλεγμονώδης αντίδραση του οργανισμού είναι απαραίτητη για την επιβίωση, εντούτοις η παρουσία υπερβολικής χρόνιας φλεγμονής καθίσταται επιβλαβής

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Πέμπτη, 26 Οκτωβρίου 2017
Πέμπτη, 26 Οκτωβρίου 2017
www.instagram.com/fan_tasty_c

Η φλεγμονή είναι η διαδικασία κατά την οποία παράγονται ουσίες που έχουν σκοπό να προστατεύσουν τον οργανισμό από μια μόλυνση και από ξένα σώματα όπως ιοί και βακτήρια. Ωστόσο η κατάσταση αυτή μπορεί να γίνει δυνητικά επικίνδυνη για την υγεία στην περίπτωση που η φλεγμονή γίνει χρόνια και δεν αντιμετωπίζεται. Επίσης, σε ορισμένες ασθένειες, όπως η αρθρίτιδα, το ανοσοποιητικό σύστημα μπορεί να προκαλέσει μια φλεγμονώδη αντίδραση ακόμα και αν δεν υπάρχει απειλή. Αυτές οι ασθένειες ονομάζονται αυτοάνοσες, όπου το ανοσοποιητικό προκαλεί βλάβη στον ίδιο τον οργανισμό.

Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι η φλεγμονή είναι η ρίζα πολλών ασθενειών, όπως καρδιακές παθήσεις, παχυσαρκία και καρκίνος. Οι επιλογές του τρόπου ζωής και οι τροφές που καταναλώνουμε μπορούν είτε να εξισορροπήσουν μια φλεγμονή είτε να την πυροδοτήσουν. Όπως λοιπόν γίνεται αντιληπτό η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην αντιμετώπιση της φλεγμονής. Παρακάτω θα δούμε μερικές τροφές που καταπολεμάνε τη φλεγμονή.

Σκούρα πράσινα λαχανικά. Η βιταμίνη Ε έχει αντιφλεγμονώσεις ιδιότητες και προστατεύει τον οργανισμό από τον κίνδυνο εμφάνισης πολλών ασθενειών. Καλές πηγές βιταμίνης Ε είναι τα σκούρα πράσινα λαχανικά, όπως είναι το μπρόκολο.

Λιπαρά ψάρια. Το σκουμπρί, ο σολομός, η σαρδέλα και άλλα λιπαρά ψάρια είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα κατέχουν αντιφλεγμονώδη δράση. Προσθέστε ψάρια στη διατροφή σας τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα.

Διαβάστε εδώ: Με αυτές τις τροφές θα χάσετε τα περιττά κιλά

Σόγια. Πολλά έχουν ειπωθεί, ωστόσο μελέτες έχουν δείξει ότι τα προϊόντα σόγιας συμβάλουν στην καταπολέμηση της φλεγμονής.

Ντομάτες. Οι κόκκινες ζουμερές ντομάτες είναι πλούσιες σε λυκοπένιο, το οποίο είναι γνωστό ότι μειώνει τη φλεγμονή. Οι μαγειρεμένες ντομάτες έχουν περισσότερο λυκοπένιο από τις ωμές ντομάτες. Η κατανάλωση χυμού τομάτας είναι επίσης ωφέλιμη.

Μούρα Αν και όλα τα φρούτα βοηθούν στην καταπολέμηση της φλεγμονής, ωστόσο τα μούρα έχουν ισχυρότερες αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες ως αποτέλεσμα είναι περισσότερο πλούσια σε αντιοξειδωτικά σε σχέση με τα υπόλοιπα φρούτα.

Ανανάς. Ο ανανάς περιέχει ένζυμα που μειώνουν τη φλεγμονή και το πρήξιμο στο σώμα. Είναι επίσης εξαιρετική πηγή βιταμίνης C είναι καλύτερο όταν τρώγεται ωμός και ώριμος.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ| ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ| ΑΥΤΟΑΝΟΣΑ| ΦΛΕΓΜΟΝΗ| ΝΟΣΗΜΑΤΑ




MORE FOR YOU