5 καθημερινές συνήθειες που βλάπτουν την υγεία σας

Είναι εκπληκτικό το πόσο οι καθημερινές σας δραστηριότητες μπορούν να επηρεάσουν την υγεία σας.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2017
Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2017
www.studiosevensalon.ca

Είναι εκπληκτικό το πόσο οι καθημερινές σας δραστηριότητες μπορούν να επηρεάσουν την υγεία σας. Οι περισσότεροι από εμάς κάνουμε πράγματα στην καθημερινότητά μας, τα οποία έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην υγεία είτε μακροπρόθεσμα είτε βραχυπρόθεσμα. Παρακάτω θα δείτε μερικές βλαβερές συνήθειες που σχεδόν όλοι μας κάνουμε.

1. Μένετε ξύπνιοι μέχρι αργά. Εάν έχετε τη συνήθεια να πηγαίνετε αργά για ύπνο, διαταράσσεται ο κικαρδικός σας ρυθμός. Μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι πηγαίνουν αργά στο κρεβάτι είναι πιο επιρρεπείς στην κακή διάθεση.

2. Ασκήστε υπερβολικά. Κι όμως η σωματική δραστηριότητα μπορεί να φέρει τα αντίθετα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα, εφόσον γίνεται σε υπερβολικό βαθμό. Για παράδειγμα όσοι ασκούνται πολλές ώρες μέσα στην εβδομάδα μπορεί να εμφανίσουν σημάδια κόπωσης, υπερπαραγωγή των ορμονών του στρες και δυσκολία στη συγκέντρωση. Θυμηθείτε ότι και η ανάπαυση είναι εξίσου σημαντική με την άσκηση.

Διαβάστε εδώ:Πώς μια γυναίκα νίκησε τη νευρική ανορεξία με τη βοήθεια του Instagram

3. Ελέγχετε συνέχεια το email σας. Σίγουρα το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι μια μορφή επικοινωνίας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαντάτε αμέσως σε όλα τα μηνύματα. Τραβήξτε τα μάτια σας από τον υπολογιστή  και επιτρέψετε στον εαυτό σας να ηρεμήσει και να αποφορτιστεί από το στρες της καθημερινότητας.

4. Χρησιμοποιείτε πολύ συχνά το αυτοκίνητο ή τα μέσα μεταφοράς.  Μια μελέτη έδειξε ότι, όσοι μετακινούνται με αυτοκίνητο ή με τα μέσα μεταφοράς, έχουν υψηλότερα επίπεδα άγχους, σε σχέση με εκείνους που δεν τα χρησιμοποιούν. Εάν λοιπόν, είστε από τους τυχερούς που μπορείτε να πάτε στη δουλειά με τα πόδια ή με ποδήλατο θα έχετε και λιγότερο στρες. Αν από την άλλη μεριά δεν μπορείτε να κάνετε τη παραπάνω επιλογή, διαλέξτε να ακούτε μια κατευναστική μουσική κατά τη μεταφορά σας στην εργασία σας.

5. Ακολουθείτε δίαιτες της μόδας. Αν έχετε διαλέξει ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής, τότε θα αυξηθούν και τα επίπεδα του άγχους. Ενώ αν ακολουθήσετε μια ισορροπημένη δίαιτα, θα μετριάσετε και το ενδεχόμενο στρες που μπορεί να νιώθετε.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Tags: ΥΓΕΙΑ| ΥΠΝΟΣ| ΑΣΚΗΣΗ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΔΙΑΙΤΑ| ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ| ΔΙΑΘΕΣΗ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ| ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ| ΔΙΑΙΤΕΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ




MORE FOR YOU