Οι πιο εύκολοι τρόποι για να αποβάλετε τις τοξίνες από τους νεφρούς

Αν δεν απομακρυνθούν εγκαίρως, οι τοξίνες μπορεί να συσσωρευθούν στο σώμα και να προκαλέσουν προβλήματα.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2018
Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2018
www.instagram.com/mikutas

Οι περισσότεροι πλέον γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε για την υγεία της καρδιάς, για τη διατήρηση των χαμηλών επιπέδων της χοληστερόλης και για το ποιες τροφές καταπολεμούν τον καρκίνο. Όμως τι γίνεται με τους αφανείς ήρωες του σώματος μας, τους νεφρούς; Οι νεφροί είναι ισχυρά χημικά εργοστάσια που εκτελούν τις πιο σημαντικές λειτουργίες του οργανισμού και που δυστυχώς γνωρίζουμε πολύ λίγα για το πώς να τους κρατήσουμε υγιείς. Γι αυτό και παρακάτω σας παραθέτω τους ποιο εύκολους τρόπους για να διευκολύνετε τη σωστή λειτουργία αυτών των δίδυμων οργάνων.

Μείνετε ενυδατωμένοι. Η σωστή ενυδάτωση είναι ζωτικής σημασίας για την υγιή λειτουργία των νεφρών. Τα επινεφρίδια, τα οποία βρίσκονται στην κορυφή του κάθε νεφρού, είναι υπεύθυνα για την παραγωγή της ορμόνης του στρες αλλά της ορμόνης που ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση.  Οι νεφροί δηλαδή συγκρατούν νερό και νάτριο ώστε να κρατάνε το τον όγκο του αίματος στο σωστό επίπεδο. Αυτό σημαίνει ότι η αφυδάτωση προκαλεί υπερλειτουργία των επινεφριδίων και στη συνέχεια αυξάνει την αρτηριακή πίεση. Στόχος πρέπει να είναι να καταναλώνετε αρκετή ποσότητα υγρών σε καθημερινή βάση.

Κοιμηθείτε περισσότερο. Μια μελέτη που έγινε στο Brigham της Βοστώνης έδειξε ότι οι γυναίκες που κοιμόντουσαν πέντε ώρες ή και λιγότερο κάθε βράδυ είχαν μείωση της υγιούς λειτουργίας των νεφρών κατά 65% σε σύγκριση με τις γυναίκες που κοιμόντουσαν 7 με 8 ώρες. Αν θέλετε να είστε υγιείς προσπαθήστε να κάνετε έναν ποιοτικό ύπνο χωρίς να ξυπνάτε κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Διαβάστε εδώ: Gwyneth Paltrow: Τι δίαιτα ακολουθεί και χάνει 6 κιλά σε μόλις μια εβδομάδα

Καταναλώστε φρούτα και λαχανικά. Μια διατροφή πλούσια σε λαχανικά και φρούτα είναι απαραίτητη για την υγεία των νεφρών. Οι τροφές που στοχεύουν στη σωστή λειτουργία αυτών των οργάνων είναι τα σταφύλια, τα βατόμουρα, τα μούρα, τα μήλα, οι κόκκινες πιπεριές, το σπανάκι, τα τεύτλα, το σκόρδο και το σπαράγγι. Επίσης, η επιλογή τροφίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής.

Ασκηθείτε. Η άσκηση βοηθάει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης η οποία όπως ήδη γνωρίζετε συμβάλει στην πρόληψη της νεφρικής νόσου αλλά και άλλων προβλημάτων υγείας. Έτσι για να διατηρείτε τους νεφρούς σας υγιείς πρέπει να ασκήστε τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Tags: ΥΓΕΙΑ| ΥΠΝΟΣ| ΑΣΚΗΣΗ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ| ΝΕΦΡΟΙ




MORE FOR YOU