Πώς να χάσετε τα τελευταία 10 κιλά

Εάν θέλετε να αποκτήσετε ένα υγιές σωματικό βάρος συνεχίσετε την ανάγνωση.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Πέμπτη, 17 Μαΐου 2018
Πέμπτη, 17 Μαΐου 2018
www.instagram.com/mikutas

Η απώλεια βάρους απαιτεί συνέπεια, αποφασιστικότητα κα δέσμευση. Ωστόσο τα τελευταία κιλά είναι και τα πιο δύσκολα για να χαθούν. Εάν λοιπόν θέλετε να χάσετε τα τελευταία 10 κιλά συνεχίστε την ανάγνωση.

Κάντε ασκήσεις με βάρη. Οι ειδικοί επισημαίνουν πως για να χάσουμε κιλά, εκτός από την αερόβια άσκηση πρέπει να κάνουμε και προπονήσεις με βάρη. Και ο λόγος είναι πως με αυτές τις ασκήσεις αυξάνονται τα επίπεδα ορμονών προσφέροντας στο σώμα σας την ικανότητα να καίει λίπος για 24 ώρες.

Διαχειριστείτε το άγχος σας. Όταν έχετε άγχος τα επινεφρίδια αντλούν μεγάλες ποσότητες κορτιζόλης προκαλώντας ανισορροπία στις ορμόνες με αποτέλεσμα να μειώνεται η ικανότητά σας να κάψετε λίπος, άρα και να χάσετε κιλά.

Καταναλώσετε υγιή λίπη.  Ένα από τα πιο σημαντικά λάθη που κάνετε όταν θέλετε να χάσετε κιλά είναι να μην καταναλώνετε καθόλου λίπος. Πρέπει όμως να γνωρίζετε πως τα καλά λιπαρά οξέα βοηθάνε στην απώλεια βάρους. Επιλέξτε τροφές πλούσιες σε καλό λίπος όπως το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί, το ελαιόλαδο και μειώστε τα κορεσμένα λιπαρά οξέα.

Διαβάστε εδώ: Τι θα συμβεί στο σώμα σας εάν ακολουθήσετε τη δίαιτα Dukan

Μην καταναλώνετε επεξεργασμένα τρόφιμα. Η διατροφή παίζει πρωταρχικό ρόλο στην απώλεια βάρους. Για να καταφέρετε να χάσετε τα τελευταία 10 κιλά πρέπει να αποφεύγετε τις επεξεργασμένες τροφές και το γρήγορο φαγητό και να μαγειρεύετε στο σπίτι. Επίσης είναι σημαντικό να μάθετε να διαβάζετε τις ετικέτες τροφίμων, έτσι ώστε να γνωρίζετε τι τρώτε.

Πιείτε περισσότερο νερό. Το νερό σας βοηθάει να τρώτε λιγότερο. Μια μελέτη έδειξε ότι όσοι έπιναν 12 ποτήρια νερό την ημέρα έκαψαν περισσότερο λίπος σε σχέση με εκείνους που έπιναν 4 ποτήρια. Να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερό και πριν πάτε στο ψυγείο πιείτε μερικές γουλιές, γιατί πολλές φορές μπερδεύουμε την πείνα με τη δίψα.

Διαβάστε εδώ: Τι πρέπει να τρώνε οι γυναίκες για να έχουν ορμονική ισορροπία

Να κοιμάστε τις σωστές ώρες και χωρίς διακοπή. Η έλλειψη ύπνου επηρεάζει το σωματικό σας βάρος. Έρευνες έχουν δείξει ότι η αίσθηση της υποτονικότητας λόγω της αϋπνίας μπορεί να σας κάνει να τρώτε 500 θερμίδες επιπλέον χωρίς να το συνειδητοποιήσετε. Επιπλέον, η έλλειψη ύπνου επιβραδύνει το μεταβολισμό σας, με αποτέλεσα να καίτε 20 τοις εκατό λιγότερες θερμίδες την ημέρα.



Tags: ΑΓΧΟΣ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΔΙΑΙΤΑ| ΘΕΡΜΙΔΕΣ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ




MORE FOR YOU