Η επιστήμη μίλησε: αυτή είναι η καλύτερη στάση ύπνου

Μήπως ξυπνάτε κουρασμένοι, πιασμένοι, με πόνους, κράμπες ή καούρες, γεμάτοι νεύρα και άγχος;

Τρίτη, 22 Μαΐου 2018 Τρίτη, 22 Μαΐου 2018

Λίγα πράγματα στη ζωή είναι καλύτερα από έναν καλό ύπνο. Και σίγουρα υπάρχουν ελάχιστα πράγματα χειρότερα από έναν πραγματικά κακό ύπνο. Ακόμη, όμως, και όταν ακολουθείτε όλους τους κανόνες, πράγμα που σημαίνει ότι αφήνετε το κινητό σας έξω από την κρεβατοκάμαρα, πάτε για ύπνο μια λογική ώρα, ξαπλώνετε σε καθαρά σεντόνια, κλείνετε τα μάτια για οκτώ ώρες, κλπ, μπορεί να ξυπνήσετε μέσα στο άγχος και τα νεύρα. Τι δεν κάνατε σωστά; Το μόνο που χρειάζεται είναι να εξετάσετε ακόμη είναι η στάση του ύπνου, γράφει το Curiosity.com. Πάμε, λοιπόν:

Είναι αλήθεια ότι με το που πέφτουν στο κρεβάτι, κάποιοι αρχίζουν έναν πραγματικό αγώνα. Χώνονται κάτω από το σεντόνι, αγκαλιάζουν το μαξιλάρι, διπλώνονται και στριφογυρίζουν, μέχρι που κάποια στιγμή καταφέρνουν επιτέλους να βρουν μια (μάλλον περίεργη) στάση για τα άκρα τους, η οποία ικανοποιεί το ιδιότροπο σώμα τους. Αν, όμως, νιώσουν αδυναμία και πόνους το πρωί, μάλλον δεν ήταν κατάλληλη, η στάση που διάλεξαν. Προσέξτε, λοιπόν. Η λάθος στάση μπορεί να προκαλέσει πόνους στην πλάτη και στο λαιμό, κόπωση, άπνοια ύπνου, μυϊκές κράμπες, μειωμένη κυκλοφορία, πονοκεφάλους, καούρες, γαστρεντερικά προβλήματα, ακόμη και πρόωρες ρυτίδες, λένε οι επιστήμονες.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το καλύτερο που μπορεί να κάνετε είναι να κοιμάστε ανάσκελα. Πρόκειται ουσιαστικά για μια ουδέτερη στάση, που ανακουφίζει το σώμα από τους πόνους που μπορεί να σας βασανίζουν κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μάλιστα, όσοι κοιμούνται ανάσκελα και με το κεφάλι πιο ψηλά από το στήθος, είναι λιγότερο πιθανό να νιώσουν καούρα. (Όμως σε αυτή τη στάση μπορεί να αρχίσετε να ροχαλίζετε. Σας προειδοποιούμε…)

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.



Tags: ΥΠΝΟΣ| ΕΠΙΣΤΗΜΗ| ΣΤΑΣΗ ΥΠΝΟΥ




MORE FOR YOU