Δείτε πώς κατάφερα να απαλλαγώ από τη δυσκοιλιότητα μια για πάντα

Ένα πρόβλημα που απασχολεί όλους και κυρίως τις γυναίκες.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Τετάρτη, 13 Ιουνίου 2018
Τετάρτη, 13 Ιουνίου 2018
www.instagram.com/detox_recipes

Τον τελευταίο καιρό μου συνέβαινε κάτι που σίγουρα έχει συμβεί στους περισσότερους απλά πολλοί ντρέπεστε να το ομολογήσετε: δεν επισκεπτόμουν τόσο συχνά όσο θα έπρεπε την τουαλέτα, με αποτέλεσμα να νιώθω συνέχεια φουσκωμένη. Το πόρισμα ήταν πως υπέφερα από δυσκοιλιότητα, όπως και πολλές άλλες γυναίκες αφού είναι πιο συχνό φαινόμενο στο γυναικείο φύλο. Υπάρχει όμως λύση; Και φυσικά υπάρχει και παρακάτω θα σας παραθέσω όλα όσα έκανα και κατάφερα να καλυτερέψω τη λειτουργία του πεπτικού μου συστήματος.

Πριν όμως σας αποκαλύψω τα μυστικά μου, θα ήθελα να αναφέρω τι ακριβώς είναι η δυσκοιλιότητα. Σύμφωνα λοιπόν  με την Εθνική Υπηρεσία Ελέγχου των Διατροφικών Ασθενειών η δυσκοιλιότητα είναι μια κατάσταση στην οποία έχετε λιγότερες από τρεις κινήσεις του εντέρου σε μια εβδομάδα. Ορισμένες γυναίκες έχουν μια εντερική κίνηση μέσα στην ημέρα, ενώ άλλες πηγαίνουν μόνο μερικές φορές την εβδομάδα στην τουαλέτα και παρόλα αυτά δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα δυσκοιλιότητας. Αν όμως παρατηρήσετε κάποια αλλαγή στην εντερική κίνηση τότε καλό θα είναι να λάβετε τα μέτρα σας.

Διαβάστε εδώ: Τι θα σας συμβεί εάν έχετε ανεπάρκεια βιταμίνης D

Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να αλλάξω τις διατροφικές μου συνήθειες εντάσσοντας περισσότερες φυτικές ίνες στην καθημερινότητα μου. Συγκεκριμένα προσπάθησα να καταναλώνω περίπου 20 γραμμάρια ινών την ημέρα και φυσικά έπινα αρκετή ποσότητα νερού ώστε να βοηθήσω την κίνηση του εντέρου.

Καλές πηγές ινών περιλαμβάνουν:

  • Τα πίτουρα και άλλα δημητριακά ολικής αλέσεως σε δημητριακά, ψωμιά και καστανό ρύζι
  • Τα λαχανικά όπως λαχανάκια Βρυξελλών, καρότα και σπαράγγια
  • Φρέσκα φρούτα ή αποξηραμένα φρούτα όπως σταφίδες, βερίκοκα και δαμάσκηνα
  • Φασόλια

Εκτός όμως από την ένταξη των φυτικών ινών, έκανα και μια άλλη διατροφική αλλαγή και περιόρισα τις τροφές με υψηλή σε λιπαρά, όπως τυρί και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα και επεξεργασμένα κρέατα. Ένας άλλος παράγοντας που συνέβαλε στη μείωση της δυσκοιλιότητας ήταν η σωματική δραστηριότητα. Με το που αύξησα την άσκηση είδα αμέσως αποτέλεσμα σε ό,τι αφορά τις επισκέψεις μου στην τουαλέτα.

Διαβάστε εδώ: Οι κυριότεροι λόγοι που τα δάχτυλά σας είναι πρησμένα

Τέλος είναι σημαντικό να αναφέρω πως εάν έχετε δυσκοιλιότητα δεν πρέπει να την αγνοήσετε, διότι μπορεί να οδηγήσει σε πραγματικά προβλήματα όπως αιμορροΐδες και σε σοβαρότερες περιπτώσεις μπορεί να δημιουργήσει μια κατάσταση που ονομάζεται ορθική πρόπτωση, η οποία μπορεί μερικές φορές να απαιτεί χειρουργική επέμβαση.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Tags: ΥΓΕΙΑ| ΔΥΣΚΟΙΛΙΟΤΗΤΑ| ΠΕΨΗ| ΦΥΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ| ΕΝΤΕΡΟ| ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ| ΠΕΠΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ| ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ| ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ




MORE FOR YOU