Η αντιγήρανση στο πιάτο σας

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Δευτέρα, 2 Μαΐου 2011
Δευτέρα, 2 Μαΐου 2011

Η διατροφολόγος Ρένα Διπλάρη μας μιλάει για τη συμβολή της διατροφής και στην αντιγήρανση.

Η αντιγήρανση έχει να κάνει με τη συστηματική αναζωογόνηση μίας Ρένια Διπλάρη πλειάδας συγκεκριμένων λειτουργιών και όχι με το γύρισμα του χρόνου προς τα πίσω. Από την ηλικία των 30 αρχίζει η γήρανση που οφείλεται σε ενδογενείς και εξωγενείς παράγοντες. Βασικός παράγοντας της γήρανσης του δέρματος και όχι μόνο είναι η ζάχαρη, η οποία ευθύνεται για το 50% της επιδερμικής φθοράς λόγω γλυκοζιλίωσης που προκαλεί. Δηλαδή η γλυκοζιλίωση κολλάει στις πρωτεΐνες και καταστρέφει τις ίνες του κολλαγόνου. Το κολλαγόνο είναι η φυσική πρωτεΐνη του σώματος και αυτή που δίνει σφριγηλότητα και ελαστικότητα στην επιδερμίδα. Η εξωγενής γήρανση οφείλεται στη φθορά από το περιβάλλον, στην κακή διατροφή, στο κάπνισμα, στο στρες, στις φλεγμονές και στον ήλιο, διότι ταράσσουν την ισορροπία μεταξύ ελευθέρων ριζών και αμυντικών μηχανισμών και έτσι δημιουργείται το λεγόμενο οξειδωτικό στρες. Για την αναστροφή όλων αυτών των διαδικασιών συστηματικό ρόλο παίζει η διατροφή. Είναι σημαντικό να βγάλουμε από την διατροφή μας τη ζάχαρη και τους υδατάνθρακες ταχείας απορρόφησης και να εντάξουμε τροφές που γίνονται η καλύτερη πρόληψη ενάντια στις εκφυλιστικές αλλοιώσεις των ελευθέρων ριζών. Οι τροφές είναι αυτές που περιέχουν βιταμίνες C, E, B, καροτένιο, σέλινο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, επίσης τροφές που περιέχουν λιπαρά οξέα, διότι αυτά έχουν αντιφλεγμονώδη δράση και επίσης αυξάνουν τη μνήμη και μειώνουν το θυμό και την ανησυχία. Επίσης, τα πράσινα λαχανικά, διότι είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β οι οποίες βοηθάνε στην έκρηξη των «νιώθω καλά ορμονών». Καταλαβαίνουμε λοιπόν πόσο απαραίτητα είναι τα λαχανικά για την απόκτηση ευεξίας και τη μείωση του άγχους. Για να απορροφηθούν καλύτερα τα στοιχεία των λαχανικών, καλό είναι να ρίχνουμε μισή ποσότητα ελαιόλαδο. Το ελαιόλαδο θεωρείται η καλύτερη πηγή ενέργειας βιταμίνης Ε. λαχανικά

Άλλες χρήσιμες συμβουλές:

  • Καλός νυχτερινός ύπνος
  • Περιορίζουμε το κάπνισμα
  • Θετική στάση ζωής
  • Διανοητική και σωματική άσκηση
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της στο Τηλέφωνο 210 7229773 ή στο Κινητό 695526487


Tags: ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗ| ΟΜΟΡΦΙΑ




MORE FOR YOU