Τάπερ παραλίας

Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2011 Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2011

Οι καντίνες στις παραλίες καμιά φορά είναι περισσότερο επικίνδυνες και από τους καρχαρίες.

Εφοδιαστείτε λοιπόν από το σπίτι με ελαφριές τροφές που δεν απειλούν τη σιλουέτα σας!

Η ζέστη, ο ήλιος και φυσικά η παραλία κάνουν απαγορευτική την κατανάλωση παχυντικών τροφών, φαγητών που ανεβάζουν τη θερμοκρασία, ή βαραίνουν το στομάχι. Επιπλέον, -συνήθως- τα διάφορα σάντουιτς, έτοιμα σνακ, μπισκότα, ή παγωτά που βρίσκουμε σε διάφορες καντίνες είναι απλά μια λύση για να κατευνάσουμε προσωρινά την πείνα μας, δεν είναι όμως και η πιο υγιεινή επιλογή. Εναλλακτικά λοιπόν, μπορείτε να ετοιμάσετε και να πάρετε μαζί από το σπίτι σας, ένα ταπεράκι. Τι μπορείτε να βάλετε μέσα σε αυτό; 1) Φρούτα. Οι επιλογές είναι πολλές, από κεράσια, βερίκοκα, σταφύλια και φράουλες μέχρι μια μπανάνα και ένα μήλο. 2) Μερικά κρακεράκια ολικής άλεσης ή 2-3 παξιμαδάκια 3) Μερικά κριτσίνια 4) Μερικούς άψητους ανάλατους ξηρούς καρπούς (π.χ. 20 αμύγδαλα= 139 θερμίδες) 5) 2-3 ρυζογκοφρέτες 6) Καρότο και αγγούρι κομμένα σε στικς με λίγο ξίδι. 7) Μια μπάρα δημητριακών 8) Μερικά αποξηραμένα φρούτα (π.χ. δαμάσκηνα, βερίκοκα).





MORE FOR YOU