20 λεπτά στο διάδρομο είναι απαραίτητα

Μετά τα γιορτινά γεύματα.

Κυριακή, 5 Ιανουαρίου 2014 Κυριακή, 5 Ιανουαρίου 2014

Μετά τα γιορτινά γεύματα.

Οι γιορτές πέρασαν και όλοι φάγαμε κάτι παραπάνω. Άλλωστε αυτές τις μέρες είναι σχεδόν απαραίτητο το καλό και πλούσιο φαγητό. Αν λοιπόν έχετε αγχωθεί για τα κιλά που πήρατε, τότε πρέπει να οργανώσετε τη διατροφή σας και τη γυμναστική σας.  Η επιστροφή στο γυμναστήριο είναι αρκετά δύσκολη και σίγουρα θα χρειαστείτε μερικές ημέρες προσαρμογής. Αποφύγετε τα δύσκολα όργανα γυμναστικής και επιλέξτε πιο χαλαρές ασκήσεις. Μία από αυτές είναι η αγαπημένη αερόβια άσκηση, στο διάδρομο. Το παρακάτω πρόγραμμα είναι ιδανικό για να σας βάλει στο απαιτούμενο κλίμα και να σας ενεργοποιήσει το μεταβολισμό σας.

 ΔΙΑΡΚΕΙΑ          ΤΑΧΥΤΗΤΑ   ΚΛΙΣΗ 00:00-03:00      3,8                       1,0 03:00-05:00      4,3                       2,5 05:00-07:00     4,8                       3,0 07:00-09:00     5,0                       4,5 09:00-11:00      5,8                        6,0 11:00-13:00       5,0                       4,5 13:00-15:00       4,8                       3,0 15:00-17:00      4,5                        2,5 17:00-20:00     3,5                        1,0

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.



Tags: ΚΙΛΑ| ΘΕΡΜΙΔΕΣ| ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ| ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ| ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ| ΓΥΝΑΣΤΗΡΙΟ




MORE FOR YOU