4 tips γυμναστικής για bikini body

Ξεκινήστε από σήμερα!

Παρασκευή, 4 Ιουλίου 2014 Παρασκευή, 4 Ιουλίου 2014

Δεν είναι και πολύ ευχάριστο, το καλοκαίρι με την ζέστη να επισκέπτεστε το γυμναστήριο ή γενικότερα να κάνετε γυμναστική. Ωστόσο οι εμφανίσεις στην παραλία που καραδοκούν αλλά και η υγιεινή σας ρουτίνα σχεδόν επιβάλλει να μην αμελείτε την γυμναστική!

Ποιες ασκήσεις μπορείτε να κάνετε λοιπόν;

  1. Ακολουθήστε το κλασσικό πρόγραμμα στο γυμναστήριο. Μπορεί να είναι βαρετό και μονότονο, ωστόσο αν σας το έχει προτείνει ο γυμναστής σας, πρέπει να το ακολουθήσετε.
  2. Πηγαίνετε για τρέξιμο. Προτιμήστε καλοκαιρινά μέρη, όπως είναι η παραλία για να αλλάξετε παραστάσεις. Ωστόσο σε κάθε περίπτωση προσέξτε τα παπούτσια που θα φορέσετε. Μία ώρα τρέξιμο ή γρήγορο περπάτημα αρκεί.
  3. Γυμναστείτε στο σπίτι με μία φίλη σας. Η αλήθεια είναι ότι με την αφόρητη ζέστη, όλοι θέλουμε το κλιματιστικό ανοιχτό. Δημιουργήστε λοιπόν ένα ευχάριστο περιβάλλον, καλέστε και μία φίλη σας στο σπίτι και γυμναστείτε με την βοήθεια ενός dvd ή του internet.
  4. Το ελλεπτικό είναι η ιδανική αερόβια άσκηση. Γυμνάζει όλο σας το σώμα, καίει θερμίδες και σας χαρίζει υπέροχους γλουτούς και κοιλιακούς.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.



Tags: ΣΙΛΟΥΕΤΑ| ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ| ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ| FITNESS| ΤΡΕΞΙΜΟ| ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ| ΕΛΛΕΙΠΤΙΚΟ| BIKINI BODY




MORE FOR YOU