Η σημασία της σωματικής δραστηριότητας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Μήπως νομίζετε ότι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης πρέπει να πείτε αντίο στο τένις, στο τρέξιμο ή σε οποιοδήποτε άλλη άσκηση σας αρέσει; Όχι απαραίτητα.

Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014 Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

Η δραστηριότητα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης,  προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία, μεταξύ των οποίων και μια ψυχολογική άνοδο. Στις  περισσότερες εγκυμοσύνες, η ήπια έως μέτρια σωματική δραστηριότητα σας ωφελεί και δεν επηρεάζει το αγέννητο παιδί σας.  Παρακάτω θα δείτε σε τι μπορεί να σας βοηθήσει η άσκηση όταν είστε έγκυες :

  • Φτιάχνει τη ψυχολογία σας, διότι μπορεί να νιώθετε περίεργα με τις αλλαγές του σώματος σας.
  • Αυξάνει τη μυϊκή σας μάζα, την αντοχή και τη δύναμη σας.
  • Μειώνει τον πόνο στην πλάτη, τη δυσκοιλιότητα, το πρήξιμο και το φούσκωμα.
  • Προωθεί την κυκλοφορία του αίματος και ενδεχομένως μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των κιρσών.
  • Βοηθάει  τη στάση του σώματος και την ισορροπία, η οποία είναι πολύ σημαντική, καθώς το κέντρο του  βάρους σας μετατοπίζεται στη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
  • Βοηθάει ώστε να κοιμάστε καλύτερα.
  • Προετοιμάζει το σώμα σας για τον τοκετό.
  • Συμβάλλει ώστε να αποκτήσετε μετά τον τοκετό, το σώμα που είχατε πριν την εγκυμοσύνη.

Όσες, λοιπόν από εσάς είστε μελλοντικές μανούλες και πριν την εγκυμοσύνη δεν είχατε  έντονη σωματική δραστηριότητα, καλό είναι να κάνετε τουλάχιστον 2 ώρες και 30 λεπτά (150 λεπτά) την εβδομάδα, μέτριας έντασης αερόβια δραστηριότητα . Κατά προτίμηση, η δραστηριότητα αυτή θα πρέπει να εξαπλωθεί σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας. Όσες συμμετείχατε τακτικά σε έντονη έντασης αερόβια άσκηση, μπορείτε να συνεχίσετε την ίδια  δραστηριότητά, υπό την προϋπόθεση ότι η κατάστασή σας παραμένει αμετάβλητη και καλό είναι να μιλήσετε με το γιατρό σας σχετικά με το επίπεδο δραστηριότητάς σε όλη την εγκυμοσύνη σας.

Επίσης, η  αναπλήρωση των υγρών είναι σημαντική για την υγεία κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και ιδίως εάν κάνετε κάποια σωματική δραστηριότητα. Εάν δεν πίνετε αρκετά υγρά, είστε σε μεγαλύτερο κίνδυνο για την αφυδάτωση, η οποία μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του αγέννητου μωρού σας. Μείνετε ενυδατωμένες όλη την ημέρα με νερό, με γάλα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και με 100 τοις εκατό φυσικούς χυμούς φρούτων. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.


Tags: ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ| ΕΓΚΥΟΣ| ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ| ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΕΓΚΥΟΥΣ




MORE FOR YOU