Οι καλύτερες ασκήσεις για να κάψετε θερμίδες

Για να έχετε το καλύτερο αποτέλεσμα.

Τετάρτη, 29 Απριλίου 2015 Τετάρτη, 29 Απριλίου 2015

Κανείς δεν θέλει να σπαταλήσει τον χρόνο του, όταν προσπαθεί να χάσει κιλά. Έτσι αν ασκήστε και θέλετε να κάνετε προπονήσεις που να επιτύχουν την απώλειας βάρους, δοκιμάστε μία από τις παρακάτω, που μεγιστοποιούν την καύση θερμίδων.

Κολύμπι. Το κολύμπι γυμνάζει όλες τις μυϊκές ομάδες, με αποτέλεσμα να αποτελεί μια καλή επιλογή για να κάψετε λίπος.  Σκεφτείτε ότι με το κολύμπι μπορείτε να κάψετε από 400 έως 700 θερμίδες ανά ώρα. Όταν λοιπόν μπείτε στη πισίνα, προσπαθήστε να φτάσετε από το ένα άκρο στο άλλο, και τότε θα έχετε γυμνάσει όλο σας το σώμα.

Crossfit. Είναι μια προπόνηση που έχει σαν σκοπό το κάψιμο του λίπους, την αντοχή και την ενδυνάμωση των μυών. Το Crossfit αποτελεί ένα πρόγραμμα προπόνησης που συνδυάζει μια μεγάλη γκάμα προπονητικών μεθόδων, από την ενόργανη γυμναστική και την άρση βαρών, μέχρι το τρέξιμο και τα καθίσματα. Και παρά το γεγονός ότι διαρκεί περίπου 30 λεπτά, μπορείτε να κάψετε πολλές θερμίδες και να βελτιώσετε τη καρδιαγγειακή φυσική σας κατάσταση.

Διάδρομος. Έχετε κουραστεί από το μονότονο τρέξιμο στον διάδρομο του γυμναστηρίου; Την επόμενη φορά που θα ανέβετε, αρχίστε να αλλάζετε κάθε ένα έως τρία λεπτά την ταχύτητα και την κλίση. Με αυτό τον τρόπο θα κουραστείτε περισσότερο, θα κάψετε θερμίδες και δεν θα σας φανεί βαρετή η προπόνηση.

Ποδηλασία. Στατικό ποδήλατο μπορεί να ακούγεται περίεργο, αν δεν το έχετε δοκιμάσει, αλλά χρειάζεται πολύ λιγότερη ικανότητα και συντονισμό σε σχέση με άλλα μαθήματα γυμναστικής. Κάθε αναβάτης μπορεί να αλλάζει συνεχώς την αντίσταση της ταχύτητας, έτσι ώστε όλα τα επίπεδα φυσικής κατάστασης να μπορούν να συμμετέχουν. Σε κάθε κατηγορία, μπορείτε να κάψετε από 400 έως 600 θερμίδες και να γυμνάσετε όλες τις μυϊκές ομάδες.



Tags: ΑΣΚΗΣΕΙΣ| ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ| ΚΟΛΥΜΠΙ| ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ| ΚΑΥΣΗ ΘΕΡΜΙΔΩΝ| ΕΠΙΠΕΔΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ| ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ




MORE FOR YOU