Εύκολα tips για να μετρήσετε το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης

Προσπαθήστε να ασχολείστε με τον αθλητισμό και να φροντίζετε για την υγεία σας.

Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015 Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015

Όταν λέμε, ότι κάποιος έχει καλή φυσική κατάσταση, εννοούμε ότι μπορεί να επιδίδεται σε καθημερινές δραστηριότητες, χωρίς να κουράζεται. Μια καλή φυσική κατάσταση απαιτεί καλό μυϊκό και σκελετικό σύστημα και αυξημένη μυϊκή μάζα. Αν θέλετε να μετρήσει το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης, εδώ είναι μερικές συμβουλές.

Σύνθεση του σώματος. Είναι αποδεδειγμένο ότι η σύνθεση του σώματος είναι ένας καλός τρόπος για να μετρηθεί το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης. Αν μετρήσετε τη μυϊκή σας μάζα σε σχέση με το λίπος σε μια κλίμακα, μπορείτε να κάνετε ακριβή υπολογισμό. Για να λάβετε εκατό τοις εκατό-αποτελέσματα, πρέπει να κάνετε μια λιπομέτρηση.

Κάντε pushups. Για να δείτε αν έχετε μυϊκή δύναμη, αρκεί να κάνετε μερικά pushups. Με αυτό τον τρόπο, γυμνάζετε όλο σώμα. Επίσης, είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να μετρηθεί το επίπεδο φυσικής κατάστασης και να αποκτήσετε μυϊκή δύναμη. Επιπλέον, αυτό το είδος της φυσικής δραστηριότητας είναι αρκετά ασφαλές.

Αν κάνετε σανίδα είναι απαραίτητο να έχετε δυνατούς κοιλιακούς και να κρατήσετε τη πλάτη σας ίσια για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αν λοιπόν θέλετε να αυξήσετε το επίπεδο φυσικής δραστηριότητας, αρκεί να αυξάνετε σταδιακά τη συχνότητα και τη διάρκεια αυτής της άσκησης.

Αντοχή. Η αντοχή αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του επιπέδου της φυσικής σας κατάστασης και ορίζει την ικανότητα σας να κινείστε όλο και περισσότερο. Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το ρυθμό της καρδιάς, προκειμένου να δείτε  τους παλμούς και να γνωρίζετε πόσο γρήγορα το σώμα σας επανέρχεται.

Και μην ξεχνάτε ότι η ζωή είναι μια διαρκής πρόκληση, γι 'αυτό θα πρέπει να συμμετέχετε σε διάφορες φυσικές δραστηριότητες, για  να παραμείνετε ισχυροί και υγιείς. Σηκωθείτε νωρίς το πρωί και κάνετε γυμναστική ή επιδοθείτε στο αγαπημένο σας σπορ. Σε συνδυασμό όμως με τη γυμναστική, θα πρέπει να ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή και σύντομα θα παρατηρήσετε μια βελτίωση στο επίπεδο της φυσικής δραστηριότητας και στο σώμα σας.



Tags: ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ| ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ| ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ| ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΑΝΤΟΧΗ| PUSHUPS




MORE FOR YOU