Tips που προετοιμάζουν το σώμα σας για τζόκινγκ

Βγείτε για τρέξιμο και θα ξεφύγετε από τα προβλήματα της καθημερινότητας.

Κυριακή, 28 Ιουνίου 2015 Κυριακή, 28 Ιουνίου 2015

Η άνοιξη και το καλοκαίρι είναι οι καλύτερες εποχές του χρόνου για πολλές δραστηριότητες, ιδίως όσο αφορά το τζόκινγκ. Αυτό το είδος άσκησης είναι επιλογή πολλών ανθρώπων που ζουν στη πόλη και θέλουν να  ξεφύγουν από τη καθημερινότητα και να διατηρήσουν την υγεία τους σε άριστη κατάσταση.

Το τζόκινγκ προσφέρει πολλά οφέλη τόσο στην εμφάνιση όσο και στην υγεία, αλλά ακόμα και αυτά τα σπορ, που με τη πρώτη ματιά είναι αβλαβή, μπορεί να εγκυμονούν κινδύνους, αν τα αντιμετωπίσουμε με αφέλεια. Εφόσον, δεν είστε χρόνια δρομέας, θα πρέπει να δώσετε προσοχή στις παρακάτω συμβουλές, ώστε να κάνετε τζόκινγκ με ασφάλεια.

Συμβουλευτείτε το γιατρό σας. Το τρέξιμο είναι μια άσκηση με αρκετή ένταση και θέτει σε κίνηση όλα τα συστήματα του σώματος. Θα πρέπει λοιπόν, να βεβαιωθείτε ότι είστε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε αυτή την πρόκληση και ότι δεν κινδυνεύετε από τίποτα σωματικό. Αλλά, πώς μπορείτε να το κάνετε; Θα πρέπει να επισκεφτείτε το γιατρό σας και να του ζητήσετε συμβουλές. Εφόσον σας δώσει τη συγκατάθεση του, τότε είστε έτοιμοι να φορέσετε τα αθλητικά σας παπούτσια και να βγείτε για τρέξιμο.

Μην ακούτε αυτούς που λένε, ότι η άσκηση μπορεί να θεραπεύσει όλες τις ασθένειες. Μερικές φορές η ανεξέλεγκτη και μακροχρόνια σωματική δραστηριότητα μπορεί να επιδεινώσει τα συμπτώματα μιας ασθένειας. Για παράδειγμα εάν ένα άτομο, αντιμετωπίζει μυοσκελετικά προβλήματα, δεν πρέπει να κάνει τζόκινγκ, μέχρι να λάβει τη κατάλληλη θεραπεία.

Φορέστε άνετα ρούχα. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προετοιμάσετε το σώμα σας για τρέξιμο, είναι να πάτε σε ένα εξειδικευμένο κατάστημα, όπου θα έχετε την ευκαιρία να βρείτε και να αγοράσετε την κατάλληλη ενδυμασία. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή των παπουτσιών, αν δεν θέλετε να υποφέρετε και να έχετε πρησμένα πόδια.

Κάντε σωστή προθέρμανση. Μην αρχίζετε κανένα άθλημα, αν πιο πριν δεν έχετε κάνει καλή προθέρμανση, γιατί μπορεί να τραυματιστείτε. Ακόμα και πριν αρχίσετε να τρέχετε, πρέπει να προετοιμάσετε το σώμα σας, ώστε να μην οδηγηθείτε σε τραβήγματα.

Αυξήστε σταδιακά την ένταση. Το τζόγκινγκ είναι μια τέλεια δραστηριότητα, που βοηθάει τους ανθρώπους που κάνουν καθιστική ζωή, να γίνουν πιο ενεργοί. Αν όμως, τρέχετε πρώτη φορά, τότε είναι σημαντικό να ξεκινήσετε σταδιακά και όχι απότομα. Το βασικό σημείο είναι να ακούτε και να σέβεστε το σώμα σας και όχι να το εξωθείτε στα άκρα, γιατί μόνο κακό του προκαλείτε.

Αποφύγετε να μιλάτε όταν κάνετε τζόκινγκ. Μόνο οι επαγγελματίες δρομείς μπορούν να πάρουν τον έλεγχο της διαδικασίας της αναπνοής σε διαφορετικές συνθήκες. Αν δεν είστε ένας από αυτούς, τότε καλύτερα να ακολουθήσετε τη παραπάνω συμβουλή. Όταν μιλάτε κατά τη διάρκεια του τζόκινγκ, κρατάτε ακούσια την αναπνοή σας και τα επίπεδα οξυγόνου στους μύες πέφτουν.  Άρα όταν βγείτε για τρέξιμο, προσπαθήστε να απολαύσετε την ομορφιά του τοπίου, αντί να μιλάτε.



Tags: ΑΣΚΗΣΗ| ΤΡΕΞΙΜΟ| ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ| ΑΝΕΤΑ ΡΟΥΧΑ| ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ| ΤΖΟΚΙΝΓΚ| ΔΡΟΜΕΑΣ| ΤΡΑΒΗΓΜΑΤΑ| ΠΡΗΣΜΕΝΑ ΠΟΔΙΑ




MORE FOR YOU