Αγαπάτε το περπάτημα, τότε μάθετε να το κάνετε σωστά!

Οι τεχνικές για να χάσετε κιλά περπατώντας.

Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012 Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012
Οι τεχνικές για να χάσετε κιλά περπατώντας.

Θυμόσαστε το θρίαμβο που ξέσπασε στο σπίτι όταν καταφέρετε να κάνετε εκείνα τα πρώτα σας μετέωρα βήματα από το τραπεζάκι στον καναπέ; Προφανώς όχι γιατί ήσασταν μόλις ενός. Από εκείνη την στιγμή όμως που η φύση έκανε την δουλειά της το περπάτημα έγινε μια από τις πιο σημαντικές ικανότητες της ζωής σας. Μεγαλώνοντας όμως το περπάτημα μπορεί να πάρει και άλλες διαστάσεις και να γίνει ο πλέον οικονομικός τρόπος εκγύμνασης, πετυχαίνοντας με την βοήθεια του να ρίξετε τα περιττά κιλά αλλά και να φτιάξετε την διάθεση σας. Σε όποιο επίπεδο φυσικής κατάστασης και να ανήκετε μην ανησυχείτε, το περπάτημα δεν κάνει διαχωρισμούς. Βρείτε τον ρυθμό σας, μάθετε τις σωστές τεχνικές και γυμναστείτε περπατώντας, ακόμα κι εάν απλώς πηγαίνετε στο περίπτερο!

Οι τεχνικές:

Πατήστε σωστά: Για να ανοίξετε και να γυμνάσετε τους αστραγάλους αλλά και όλο το πόδι πρέπει να πατάτε με την φτέρνα πρώτα και εν συνεχεία να ρολάρετε το πόδι σας και να σπρώχνετε πίσω με τα δάχτυλα σας. Προσπαθήστε να νιώσετε την κίνηση σε κάθε πέλμα ξεχωριστά. Αυτή η τεχνική βοηθάει στο μακρύνουν οι μύες και να σφίξουν, ενώ βοηθάει να γυμναστούν και να ανορθωθούν οι γλουτοί.

Ισορροπήστε τους γοφούς σας: Αυτή είναι μια τεχνική που θέλει εξάσκηση αλλά εάν τα καταφέρετε θα βγείτε σαφώς κερδισμένοι. Κρατήστε τον κορμό τεντωμένο και νιώστε να τραβάτε τον αφαλό σας προς τα μέσα χωρίς όμως να κινείτε τους γοφούς σας. Κρατήστε τους σταθερούς σαν να πρέπει να ισορροπήσετε σε κάθε πλευρά ένα ποτήρι με κρασί. Φροντίστε να διορθώνετε την στάση σας εάν δείτε πως ξεχαστήκατε.

Γραμμώστε τα χέρια: Ποιος είπε ότι το περπάτημα επικεντρώνεται κυρίως στα πόδια. Κρατήστε λυγισμένα τα χέρια στους αγκώνες και κινήστε τα έντονα πίσω και μπρος βοηθώντας τον ρυθμό σας.

Κορμός λαμπάδα: Ξεκολλήστε το κεφάλι σας από τους ώμους νιώθοντας σαν κάποιος να σας τραβάει με σχοινί από την κορυφή του κεφαλιού σας. Τραβήξτε πίσω τους ώμους σας και φροντίστε το στήθος να είναι ανοιχτό και οι ώμοι όσο πιο ευθυγραμμισμένοι γίνεται.






MORE FOR YOU