Σφίξτε τους γλουτούς σας σε 15’

Τα κομψά και καλλίγραμμα πόδια σε μια γυναίκα τραβούν πάντα πάνω τους όλα τα βλέμματα. Αποκτήστε τα λοιπόν κι εσείς με 5 απλές κινήσεις.

Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012 Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012

Τα κομψά και καλλίγραμμα πόδια σε μια γυναίκα τραβούν πάντα πάνω τους όλα τα βλέμματα. Αποκτήστε τα λοιπόν κι εσείς με 5 απλές κινήσεις.

Αφιερώστε 15’ από το χρόνο σας σφίγγοντας τους γλουτούς σας και νιώστε όμορφα κι άνετα με τα φορέματα και τις φούστες σας. Πέντε ασκήσεις, τρεις φορές την εβδομάδα είναι αρκετές για να κρατήσουν τους γλουτούς σφιχτούς και γυμνασμένους.

Δείτε τις ασκήσεις:

1. Σταθείτε με τα πόδια σας στο άνοιγμα των ώμων. Πιέστε τους γλουτούς σας όσο πιο σφιχτά μπορείτε για τέσσερα δευτερόλεπτα. 2. Σταθείτε δίπλα σε ένα τοίχο ή μια καρέκλα και στηρίξτε το χέρι σας για να βοηθηθείτε. Σηκώστε το δεξί σας πόδι προς τα πίσω σε μια γωνία 90 μοιρών,κρατήστε το χαλαρό και κάντε κυκλικές κινήσεις. Κρατήστε την κίνηση για τέσσερα δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε από την αριστερή πλευρά. 3. Ξεκινήστε με τα πόδια σας στο άνοιγμα των ώμων. Σηκώστε και κρατήστε τεντωμένο το δεξί σας πόδι πίσω σε μια γωνία 45 μοιρών και περίπου 15 εκατοστά από το πάτωμα. Πιέστε τους γλουτούς σας για τέσσερα δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε από την αριστερή πλευρά. 4. Με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων, σηκώστε το δεξί πόδι σας σε μια γωνία 45 μοιρών. Φέρτε το τεντωμένο μπροστά και πλαγιαστά από το σώμα σας. Κρατήστε το για τέσσερα δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε από την αριστερή πλευρά. 5. Καθίστε σε μια καρέκλα με τα πόδια σας να ακουμπούν στο πάτωμα. Κάντε γροθιά τα δύο σας χέρια και τοποθετήστε τα ανάμεσα στα πόδια σας. Κρατήστε αντίσταση με τις γροθιές σας και πιέστε τα πόδια σας προς τα μέσα για τέσσερα δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, μετακινήστε τα χέρια σας στο εξωτερικό μέρος των μηρών σας. Σπρώξτε τα πόδια σας προς τα έξω, χρησιμοποιώντας τα χέρια σας σαν αντίσταση. Κρατήστε για τέσσερα δευτερόλεπτα.






MORE FOR YOU