3 λάθη που κάνετε όταν γυμνάζεστε και δεν χάνετε κιλά

Μάθετε να γυμνάζεστε σωστά για να έχετε αποτέλεσμα.

Σάββατο, 6 Μαΐου 2017 Σάββατο, 6 Μαΐου 2017

Ώρες στο γυμναστήριο, ιδρώτας και κόπος αλλά αποτέλεσμα δεν βλέπετε. Τουλάχιστον όχι αυτό που θέλετε. Και τότε αρχίζετε και σκέφτεστε ότι ίσως όλη η κούραση είναι μάταιη και ίσως τελικά να τα παρατήσετε. Όμως δεν πρέπει να εγκαταλείψετε, το μόνο που θα πρέπει να κάνετε είναι να δείτε τα λάθη σας και να τα διορθώσετε.

 

  1. Είστε ασυνεπείς

Αν πηγαίνετε γυμναστήριο μια φορά την εβδομάδα δεν θα έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε. Η τήρηση ενός προγράμματος προπόνησης δεν είναι εύκολη υπόθεση, όμως αποτελεί βασική προϋπόθεση εάν θέλετε να χάσετε κιλά. Δεν γίνεται να δείτε κάποιο αποτέλεσμα με το να τρέχετε για μια ώρα στο διάδρομο μόνο μια φορά την εβδομάδα, αντ αυτού πρέπει να εντάξετε τη γυμναστική στην καθημερινότητα σας, όπως έχετε προγραμματίσει και όλες τις υπόλοιπες συνήθειες. Φυσικά δεν υπάρχει λόγος να γυμνάζεστε κάθε μέρα, εφόσον δεν το θέλετε, αλλά καλό είναι να ασκήστε τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα.

  1. Θέτετε μη ρεαλιστικούς στόχους

Αν είστε δέσμιοι της ζυγαριάς και περιμένετε να χάσετε όλα τα κιλά από τον πρώτο μήνα, τότε θα απογοητευτείτε και μπορεί να τα παρατήσετε. Θέστε ρεαλιστικούς στόχους και μην περιμένετε να γίνουν θαύματα. Εάν ασκήσετε σωστά και ακολουθείτε ισορροπημένη διατροφή, θα μπορέσετε να αποκτήσετε το επιθυμητό σωματικό βάρος.

  1. Δεν έχετε αλλάξει τη διατροφή σας

Η απώλεια βάρους εξαρτάται 80% από τη διατροφή και 20% από τη γυμναστική. Έτσι αν δεν τρώτε σωστά, δεν θα δείτε αποτελέσματα όσες ώρες και να χτυπιέστε στο γυμναστήριο. Με απλά λόγια δεν σημαίνει ότι επειδή ασκηθήκατε και ιδρώσατε μπορείτε να φάτε ό,τι και όσο θέλετε. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΒΑΡΟΣ| ΑΣΚΗΣΗ| ΚΙΛΑ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ| ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ| ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ| ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙO




MORE FOR YOU