5 ασκήσεις για αψεγάδιαστο σώμα με μία μπάλα γυμναστικής

Γυμναστείτε μόνες σας στο σπίτι σας. Μπορείτε.

Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017 Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017

Πέντε ασκήσεις που δυναμώνουν χέρια πόδια και κοιλιά και απαιτούν συγκέντρωση. Όμως δεν θέλουμε να μας αγχώνεστε. Δεν είναι δύσκολες. Ή τουλάχιστον τόσο όσο νομίζετε. 

TIP!

Επαναλάβετε την κίνηση κάθε άσκησης δέκα με δεκαπέντε φορές και κάνετε ένα διάλειμμα τριάντα δευτερολέπτων μέχρι να πάτε στην επόμενη άσκηση. Επαναλάβετε τις ασκήσεις τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα και τα αποτελέσματα θα είναι ορατά σε μόλις δύο με τρεις εβδομάδες. 

5 photos

 


Tags: ΜΠΑΛΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ| ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ| ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2017| ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΠΑΛΑ




MORE FOR YOU