Ποια ώρα της ημέρας να γυμναζόμαστε για να χάσουμε κιλά

Κι όμως οι περισσότεροι δεν γυμναζόμαστε τη συγκεκριμένη ώρα.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Τρίτη, 16 Μαΐου 2017
Τρίτη, 16 Μαΐου 2017

Η άσκηση είναι συνυφασμένη με απογευματινές ή βραδινές ώρες. Και ενώ η πρωινή προπόνηση μπορεί να είναι αναζωογονητική και να σας δώσει ενέργεια για να ξεκινήσετε την ημέρα σας, τις περισσότερες φορές φαντάζει πολύ δύσκολο, σχεδόν αδύνατο, να επισκεφτείτε το γυμναστήριο με το που ξυπνάτε

Σύμφωνα όμως με μια βρετανική μελέτη η άσκηση πριν από το πρωινό γεύμα μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Η συγκεκριμένη μελέτη δείχνει ότι όσοι υιοθετούν μια σωματική δραστηριότητα το πρωί χάνουν περισσότερο κιλά και λίπος κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς, σε σύγκριση με όσους γυμνάζονται άλλες ώρες μέσα στην ημέρα.

Επειδή όμως όπως αναφέραμε και παραπάνω η πρωινή γυμναστική είναι για πολλούς ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα στον κόσμο, σας έχουμε τη λύση. Τι μπορείτε να κάνετε; Είναι απλό, ένα δεκάλεπτο πρόγραμμα άσκησης χωρίς να χρειαστεί να επισκεφτείτε το γυμναστήριο και φυσικά χωρίς εξοπλισμό. Το μυστικό είναι να συνδυάζετε ασκήσεις ενδυνάμωσης και τόνωσης που θα σας δώσουν την απαραίτητη ενέργεια για να αντεπεξέλθετε στις απαιτήσεις της ημέρας. Οι ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε είναι push- ups, πλάγια σανίδα, καθίσματα, κοιλιακούς και επιτόπια πηδηματάκια.

Το σημαντικό είναι να μη μένετε αδρανείς και να προσπαθείτε να είστε σε κίνηση καθ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Και αν καταφέρετε να ασκήστε κάθε πρωί για 10 λεπτά τότε θα διαπιστώσετε μεγάλη διαφορά στο σώμα σας και θα χάσετε τα κιλά που σας ταλαιπωρούν. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ| ΑΣΚΗΣΗ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ




MORE FOR YOU