Περπατούσα για ένα μήνα πριν από κάθε γεύμα και δείτε τι μου συνέβη

Έχασα κιλά ή δεν άλλαξε απολύτως τίποτα;

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Τετάρτη, 17 Μαΐου 2017
Τετάρτη, 17 Μαΐου 2017
CRAIG MACKAY

Ανήκω στην κατηγορία ανθρώπων που πραγματικά αγαπάει να περπατάει. Όποτε βρίσκω την ευκαιρία πάω βόλτα το σκύλο μου ή βγαίνω μόνη μου απλά για να περπατήσω. Σύμφωνα με μια έρευνα που διεξάχθηκε στα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, μόλις 30 λεπτά περπάτημα την ημέρα μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου2, τις καρδιακές παθήσεις, την υψηλή αρτηριακή πίεση και την κατάθλιψη. Επίσης  μια έρευνα που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Τέννεση έδειξε ότι όσο πιο πολύ περπατάει κάποιος τόσο πιο πιθανό είναι να διατηρεί ένα υγιές βάρος.

Διαβάζοντας λοιπόν όλες τις μελέτες που γίνονται κατά καιρούς, αποφάσισα να αρχίσω να περπατάω πριν από κάθε γεύμα για ένα μήνα. Θέλετε να δείτε τι μου συνέβη;

Πριν αρχίσω το πείραμα έκανα μια μικρή προθέρμανση και έβαλα το διάδρομο στην καθημερινή μου άσκηση. Αυτό με βοήθησε ώστε να μπορέσω να βγάλω εις πέρας το πείραμα. Όταν λοιπόν ξεκίνησα, το πρώτο πράγμα που διαπίστωσα ήταν ότι μετά το περπάτημα πεινούσα λιγότερο. Εξεπλάγη με αυτή τη διαπίστωση, γιατί δεν περίμενα να νιώθω χορτασμένη μετά από δεκάλεπτο ή και εικοσέλεπτο περπάτημα. Ίσως ήταν οι ενδορφίνες που ελευθερώθηκαν ίσως κάτι άλλο που δεν γνωρίζω, όποια όμως και αν ήταν η αιτία, αυτό που είχε σημασία ήταν ότι άρχισα να υιοθετώ έναν πιο υγιή τρόπο σκέψης. Επιπλέον αναζητούσα περισσότερα φρούτα και λαχανικά και μείωσα την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων.

Εκτός όμως από την όρεξη, μειώθηκε και το στρες που συσσωρευόταν μετά από μια κουραστική ημέρα. Δεν είναι εξάλλου τυχαίο που μελέτες έχουν δείξει ότι η σωματική δραστηριότητα είναι πιο αποτελεσματική στη μείωση του άγχους σε σύγκριση με άλλους τρόπους καταπολέμησης του, όπως οι τεχνικές χαλάρωσης. Επίσης, η αύξηση του καρδιακού ρυθμού που συμβαίνει όταν περπατάμε, δημιουργεί μια χαλάρωση και συμβάλει στην εγρήγορση του οργανισμού. Αυτό μας βοηθάει να δούμε τα προβλήματα με πιο αισιόδοξη ματιά και να βρούμε λύσεις.

Τι συνέβη όμως με το βάρος μου; Αν και δεν είχα χάσει ούτε μια βόλτα για ένα μήνα, η κλίμακα της ζυγαριάς δεν άλλαξε, άρα δεν έχασα ούτε ένα κιλό. Όμως το αποτέλεσμα δεν με εξέπληξε, αφού δεν ακολουθούσα συγκεκριμένη διατροφή για να χάσω βάρος. Και όπως είναι γνωστό η απώλεια κιλών εξαρτάται 80% από τη διατροφή και 20% από την άσκηση.  Αυτό που μου έμεινε από το συγκεκριμένο πείραμα ήταν η αίσθηση της ευεξίας και της χαλάρωσης που ένιωθα μετά από κάθε βόλτα και φυσικά ότι υιοθέτησα αυτή τη συνήθεια και μετά το τέλος του πειράματος. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΒΑΡΟΣ| ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ| ΑΣΚΗΣΗ| ΚΙΛΑ| ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ| ΒΟΛΤΑ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ| ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ




MORE FOR YOU