Τι να κάνετε και τι να ΜΗΝ κάνετε όταν τρέχετε στην παραλία

Πώς να κάνετε χιλιόμετρα στην άμμο.

Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017 Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017

Αν πας διακοπές, αλλά δε θέλεις να αφήσεις και τη φόρμα σου στο σπίτι - και όταν λέμε φόρμα, εννοούμε την καλή διατήρηση του σώματος, και όχι τα ρούχα, τότε το τρέξιμο σε παραλία, πάνω στην άμμο είναι ό,τι καλύτερο.

Ωστόσο πρέπει να γνωρίζεις μερικά πράγματα αν αποφασίσεις να το ζήσεις το καλοκαίρι τρέχοντας. 

1. Τι να κάνεις: Ξεκίνα απο την άμμο που βρίσκεται στην ακρογυαλιά πρώτα.  Έτσι θα προετοιμάσετε τις αρθρώσεις σας και το γαστροκνήμιο σας. Να ξέρετε πως το τρέξιμο στην άμμο είναι πολύ καλύτερο από το τρέξιμο στην άσφαλτο, καθώς είναι μαλακότερη, απορροφά τους κραδασμούς και δίνει μεγαλύτερη σταθερότητα στα γόνατα και τους γοφούς σας. 

 

TIP!

2. Τι να κάνεις: Βεβαιωθείτε ότι τρέχετε σε ένα ομαλό μονοπάτι και όχι σε κλίση. Έτσι αποφεύγετε να βλάψετε τις αρθρώσεις σας και να χαλάσετε την ευθυγράμμιση της σπονδυλικής σου στήλης.  

3. Τι να μη κάνεις: Τρέχε όσο γρήγορα τρέχεις και στην άσφαλτο. Αυτό είναι λάθος, καθώς το σώμα σου δουλεύει περισσότερο όταν τρέχεις στην παραλία, οπότε ο ρυθμός σου ίσως είναι λίγο πιο αργός.

4. Τι να μη κάνεις:  Να ξεχάσεις να προστατεύσεις το δέρμα σου από τον ήλιο και τη ζέστη. Φόρα πάντα αντηλιακό με SPF 30 και έχε μαζί σου και ένα μπουκάλι νερό. 

 

Tags: ΘΕΡΜΙΔΕΣ| ΤΡΕΞΙΜΟ| ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2017| ΤΡΕΞΙΜΟ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ| ΤΡΕΞΙΜΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ




MORE FOR YOU