Πώς μπορούμε ταυτόχρονα να χάσουμε λίπος και να αυξήσουμε τη μυϊκή μάζα

Μπορεί να σας ακούγεται αντιφατικό, αλλά είναι εφικτό.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Δευτέρα, 7 Αυγούστου 2017
Δευτέρα, 7 Αυγούστου 2017

Όταν θέλουμε να χάσουμε κιλά συνήθως βάζουμε πολλαπλούς στόχους στο κεφάλι μας. Και ένας από αυτούς είναι η ταυτόχρονη απώλεια λίπους και αύξηση μυϊκής μάζας. Ωστόσο αυτός ο στόχος φαίνεται λίγο αντιφατικός και αρκετά δύσκολος.

Όταν προσπαθείτε να χάσετε λίπος, θέλετε να απαλλαγείτε από τη λιπώδη μάζα του σώματος σας. Ενώ όταν θέλετε να πετύχετε μυική ενδυνάμωση,  προσπαθείτε αυξήσετε τη μυικής σας μάζα. Έτσι είναι εύλογο το ερώτημα: «Γίνεται να χάσω λίπος και ταυτόχρονα να αποκτήσω μύες;» Παραδόξως η απάντηση είναι ναι γίνεται. Πώς όμως θα το πετύχετε;

Αυτό που χρειάζεται είναι να έχετε στρατηγική. Και αυτό γιατί αν θέλετε να χάσετε λίπος, πρέπει να κάψετε περισσότερες θερμίδες από ό, τι καταναλώνετε. Αλλά όταν περιορίζετε τις θερμίδες σας, το σώμα σας πρέπει να τραβήξει από τα υπάρχοντα αποθέματα ενέργειας- λίπος, υδατάνθρακες , ακόμα και πρωτεΐνες-για να λειτουργήσει. Ως αποτέλεσμα χάνετε λίπος, αλλά δυστυχώς χάνετε και μυϊκή μάζα.

Ωστόσο, πολλές μελέτες υποστηρίζουν ότι η ταυτόχρονη αύξηση μυών και απώλειας λίπους είναι εφικτή. Και για να το πετύχετε πρέπει να εστιάσετε σε δυο πράγματα: την πρωτεΐνη και την άρση βαρών. Όταν καταναλώνετε ένα γεύμα με άπαχη πρωτεΐνη και σύνθετους υδατάνθρακες διευκολύνετε την οικοδόμηση μυϊκής μάζας. Έτσι για να διατηρήσετε αυτή την οικοδόμηση κατά τη διάρκεια της δίαιτας, θα πρέπει να προσαρμόσετε την πρόσληψη πρωτεϊνών, ώστε να καλύπτει τις απαιτήσεις σας. Όμως μόνο με τη διατροφή δεν θα πετύχετε το στόχο σας, γιατί χρειάζεται να κάνετε και έντονη άσκηση. Μελέτες έχουν δείξει ότι ο συνδυασμός ασκήσεων αντίστασης με υψηλή πρόσληψη πρωτεΐνης μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε λίπος και να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα.

Προτού όμως τρέξετε να αγοράσετε σκευάσματα πρωτεΐνης ή αρχίσετε να τρώτε κάθε μέρα κοτόπουλο, πρέπει να γνωρίζετε ότι η υπερβολική πρόσληψη πρωτεϊνών δεν οδηγεί πουθενά και μπορεί να γίνει επικίνδυνη για την υγεία. Αντ αυτού αν βάζετε σε κάθε σας γεύμα μέχρι 20 γραμμάρια άπαχης πρωτεΐνης και ασκήστε 4 με 5 φορές την εβδομάδα , θα μπορέσετε να πετύχετε το αποτέλεσμα που επιθυμείτε. Και να θυμάστε: Η υγεία είναι ότι πιο σημαντικό έχετε. 

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΑΣΚΗΣΗ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ| ΜΥΕΣ| ΛΙΠΟΣ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ| ΜΥΙΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ




MORE FOR YOU