Αυτές οι τροφές μας δίνουν ενέργεια πριν την άσκηση

Πριν πάτε στο γυμναστήριο επιλέξτε τις παρακάτω τροφές.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Δευτέρα, 14 Αυγούστου 2017
Δευτέρα, 14 Αυγούστου 2017

Εάν γυμνάζεστε με άδειο στομάχι τότε κάνετε μεγάλο λάθος, διότι η σωστή διατροφή συμβάλλει σε μία καλύτερη προπόνηση. Επιλέξτε ελαφριά σνακ που σας χαρίζουν ενέργεια, έτσι ώστε να μπορέσετε να έχετε καλύτερη απόδοση την ώρα που ασκείστε.

Καστανό ρύζι

Το καστανό ρύζι περιέχει σύνθετους υδατάνθρακες οι οποίοι παρέχουν την απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέλθετε στις απαιτήσεις της προπόνησης. Επίσης περιέχει φυτικές ίνες σας που αυξάνουν το αίσθημα της πληρότητας. Καλό είναι να το τρώτε μία ώρα πριν την προπόνηση για να το έχετε χωνέψει.

Ανανάς

 Δοκιμάστε πριν πάτε για τρέξιμο να φάτε λίγο ανανά. Το συγκεκριμένο φρούτο περιέχει τη βρομελίνη, η οποία δρα ως ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες και μπορεί να επιταχύνει την επισκευή των μυών.

Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών

Το ασβέστιο κρατά τα κόκαλα δυνατά και έτσι αποφεύγετε τα κατάγματα. Επίσης περιέχει πρωτεΐνη η οποία προκαλεί ταχύτερη αποκατάσταση των μυών.

 Φυστικοβούτυρο

Μια κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες που τροφοδοτούν τους μύες και υγιεινά λίπη που δίνουν ενέργεια. Απλώστε το σε μία φέτα ολικής αλέσεως ψωμί λίγη ώρα πριν την προπόνησή σας.

Μούρα

Φάτε τα νωπά ή κατεψυγμένα. Είναι ένα φρούτο πλούσιο σε αντιοξειδωτικά τα οποία καταπολεμάνε τις επιβλαβείς για την υγεία ελεύθερες ρίζες και προστατεύουν την καρδιά. 

 

.

Tags: ΥΓΕΙΑ| ΑΣΚΗΣΗ| ΣΝΑΚ| ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ| ΓΥΜΑΝΣΤΙΚΗ




MORE FOR YOU