Τι να κάνετε για να χάσετε περισσότερο λίπος όταν πάτε για τρέξιμο

Δοκιμάστε αυτά τα 3 πράγματα και θα πετύχετε το στόχο σας.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Κυριακή, 20 Αυγούστου 2017
Κυριακή, 20 Αυγούστου 2017
Rima Brindamour

Έχετε πάρει μερικά κιλά παραπάνω και για να τα χάσετε προσπαθείτε να τρώτε σωστά και να ασκείστε. Και φυσικά τι πιο εύκολο τώρα το καλοκαίρι να βγείτε και να τρέξετε. Όμως παρόλες τις προσπάθειές σας αυτό το επίμονο λίπος στην κοιλιά δεν φεύγει. Μην απογοητεύεστε γιατί με κάποιες αλλαγές στον τρόπο που τρέχετε θα μπορέσετε να χάσετε όλα τα περιττά κιλά.

Κρατήστε τα γόνατά σας υψηλά

Για να μπορέσετε να έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, θα πρέπει όταν τρέχετε να κρατάτε τα γόνατα σας ψηλά. Με αυτή την τεχνική θα μειώσετε το συνολικό λίπος στο σώμα σας και θα γυμνάσετε τους κοιλιακούς. Κρατήστε για μερικά λεπτά υψηλά τα γόνατα σας και σφίξτε τους κοιλιακούς μύες, αλλά και τους μύες των ποδιών.

Διβάστε εδώ: Ασκήσεις για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς αν είστε πάνω από 40

Αλλάξτε ρυθμό

Αντί να τρέχετε συνέχεια με τον ίδιο ρυθμό, προσπαθήστε να αλλάζετε την ένταση ώστε να φτάσει το σώμα σας στο μέγιστο των δυνατοτήτων του.

Κάθε φορά να τρέχετε λίγο περισσότερο

Το κλειδί για να χάσετε κιλά και να μειώσετε το σωματικό λίπος είναι να καίτε θερμίδες. Και για να το πετύχετε πρέπει κάθε φορά που πάτε για τρέξιμο να μεγαλώνετε την απόσταση. Αν κάθε φορά τρέχετε λίγο περισσότερο θα καίτε όλο και περισσότερες θερμίδες. Σκεφτείτε το για την επόμενη φορά και θα σας παρακινήσει να συνεχίσετε. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ| ΑΣΚΗΣΗ| ΤΡΕΞΙΜΟ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ| ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ| ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ| ΛΙΠΟΣ ΣΤΗ ΚΟΙΛΙΑ




MORE FOR YOU