Μπορούμε να χάσουμε λίπος μόνο από την κοιλιά μέσω της άσκησης;

Ένα ερώτημα που ταλαιπωρεί και τα δυο φύλα.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Σάββατο, 26 Αυγούστου 2017
Σάββατο, 26 Αυγούστου 2017

Όλοι ή σχεδόν όλοι έχουμε επιπλέον κιλά σε κάποιο μέρος του σώματός μας και οι περισσότεροι έχουμε πρόβλημα με την κοιλιά. Έτσι είναι λογικό να στοχεύουμε να αδυνατίσουμε στο συγκεκριμένο σημείο. Μπορούμε όμως να χάσουμε βάρος μόνο από την κοιλιά μας;

Mια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Strength and Conditioning Research έδειξε ότι έξι εβδομάδες εντατικών ασκήσεων κοιλιακών δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα στην απώλεια λίπους. Μια άλλη μελέτη διαπίστωσε ότι 12 εβδομάδες προπόνησης που εστίαζε στη συγκεκριμένη περιοχή είχε ως αποτέλεσμα την ενδυνάμωση των κοιλιακών, όχι όμως την απώλεια λιπώδους ιστού. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η εξάσκηση ενός μόνο σημείου του σώματος πιθανώς δεν θα μειώσει το λίπος. Ενώ αν ασκούμε όλα τα μέρη του σώματός μας έχουμε μεγαλύτερες πιθανότητες να μειώσουμε το λιπώδη ιστό.

Διαβάστε εδώ: Αυτή είναι η άσκηση που μπορεί να αντιστρέψει τη διαδικασία της γήρανσης

Το κοιλιακό λίπος ειδικότερο είναι από τα πιο μεταβολικά ενεργά λίπη. Έτσι όταν γυμνάζουμε όλα τα μέρη τους σώματός μας απελευθερώνονται ορμόνες, οι οποίες συμβάλουν στη μείωση του μεταβολικά ενεργού λίπους. Η καλύτερη άσκηση για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά σύμφωνα με τους ειδικούς είναι η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση. Η συγκεκριμένη προπόνηση περιλαμβάνει ένα χρονικό διάστημα έντονης γυμναστικής, το οποίο ακολουθεί μια άσκηση σε πιο χαλαρή ένταση ή και διάλειμμα μερικών δευτερολέπτων. Οι ασκήσεις είναι αρκετά έντονες, ώστε ο ασκούμενος να φτάνει στο ανώτατο όριο των καρδιακών παλμών. Αυτό το είδος προπόνησης διαρκεί λιγότερο από 30 λεπτά, αλλά είναι πολύ αποτελεσματικό όσο αφορά τη διαδικασία καύσης του λίπους.

Με απλά λόγια αν θέλετε να χάσετε λίπος από ένα συγκεκριμένο σημείο του σώματός σας, δεν πρέπει να γυμνάζετε μόνο αυτό το σημείο αλλά όλα το σώμα, ώστε να μειώσετε το ολικό λίπος. Και φυσικά πάντα να συνδυάζετε την άσκηση με τη σωστή διατροφή. Τέλος είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το κοιλιακό λίπος συνδέεται με μεγαλύτερο κίνδυνο για διαβήτη, καρδιακές παθήσεις, καρκίνο και άλλες παθήσεις. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΑΣΚΗΣΗ| ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ| ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ| ΛΙΠΟΣ ΣΤΗ ΚΟΙΛΙΑ| ΜΥΙΚΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ| ΚΟΙΛΙΑΚΟ ΛΙΠΟΣ| ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ




MORE FOR YOU