Με αυτές τις ασκήσεις θα αποκτήσετε τέλειους γλουτούς

Δείτε πώς θα κρατήσετε τους γλουτούς σας...στο ύψος των απαιτήσεων.

Τζουλιάννα Καρνέζη
ΤΖΟΥΛΙΑΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Πέμπτη, 14 Δεκεμβρίου 2017
Πέμπτη, 14 Δεκεμβρίου 2017
POPSUGAR Photography / Kathryna Hancock

Σύμφωνα με το νόμο της βαρύτητας όλα τα υλικά έλκονται προς τη γη και ότι αντίσταση και να προβάλλουν είναι μικρότερη από τη δύναμη της γήινης έλξης. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τους γλουτούς μας οι οποίοι με την πάροδο του χρόνου αρχίζουν και πέφτουν. Όμως μην πανικοβάλλεστε γιατί οτιδήποτε χαμηλώνει μπορεί να ξανασηκωθεί. Πώς θα συμβεί αυτό στους οπίσθιους μηριαίους μύες μας; Είναι απλό με τις κατάλληλες ασκήσεις θα μπορέσουμε να τους κρατήσουμε στο ύψος των απαιτήσεων. Δείτε ποιες ασκήσεις να επιλέξετε για να αποκτήσετε τέλειους γλουτούς.

Βαθιά καθίσματα. Τα καθίσματα είναι μια σύνθετη άσκηση, για όλο το σώμα, που δυναμώνει περισσότερες από μία ομάδα μυών. Αυτή η προπόνηση γυμνάζει τους γλουτούς, ενισχύει το σώμα και σας βοηθάει να κάψετε πολλές θερμίδες. Για να χάσετε κιλά και να αυξήσετε τον καρδιακό σας ρυθμό, μπορείτε να προσπαθήσετε να κάνετε καθίσματα μαζί με άλμα. Ή να μείνετε σε μια θέση μαζί με αλτήρες στα χέρια, για να αυξήσετε την αντίσταση, καθώς και την αίσθηση του καψίματος.

Σχοινάκι. Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάνετε σχοινάκι; Ίσως στην παιδική σας ηλικία. Το σχοινάκι είναι μια οικονομική και εύκολη άσκηση, που μπορείτε να κάνετε σχεδόν οπουδήποτε. Αυτή η προπόνηση καίει περισσότερες θερμίδες από ό, τι οποιαδήποτε άλλη και ένα από τα καλύτερα πράγματα  είναι ότι μπορείτε να τη κάνετε με τα παιδιά σας. Απλά, πάρτε ένα σχοινάκι και αρχίστε τα άλματα, για μια τέλεια άσκηση και άφθονο κέφι και δεν χρειάζεται να κοιτάξετε, για το πλησιέστερο γυμναστήριο.

Διαβάστε εδώ: Τι γυμναστική κάνουν 3 από τα πιο διάσημα μοντέλα του κόσμου

Τρέξιμο. Υπάρχουν πολλά οφέλη από αυτή την άσκηση. Βοηθάει στην ανακούφιση από το στρες, βελτιώνει την υγεία της καρδιάς, μειώνει τον κίνδυνο της κατάθλιψης, καίει πολλές θερμίδες και βελτιώνει τη γενική υγεία. Το τρέξιμο μπορεί να μεταμορφώσει πραγματικά το σώμα σας και να δημιουργήσει πιο λεπτά πόδια και γυμνασμένα οπίσθια.

Ποδήλατο. Αυτή η προπόνηση είναι ένας αλάνθαστος τρόπος, για να αποκτήσετε γερά πόδια και καλύτερη αντοχή. Όμως, η ποδηλασία δεν γυμνάζει μόνο τα πόδια αλλά, ενισχύει και τα χέρια, την πλάτη, και βοηθάει την καρδιά σας να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά. Αυτή την άσκηση μπορείτε επίσης, να την εντάξετε στην καθημερινή ρουτίνα σας, δεδομένου ότι, είναι και ένα μέσο μεταφοράς.

Πισίνα. Για τους λάτρεις της κολύμβησης και για εκείνους που προσπαθούν να καλυτερεύσουν το σώμα τους και κυρίως τους γλουτούς,  το κολύμπι είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική προπόνηση που θα σας φέρει εκπληκτικά αποτελέσματα. Η πισίνα συμβάλλει στην ενίσχυση του σώματος σας και γυμνάζει διαφορετικές ομάδες μυών. Επίσης, η κολύμβηση μειώνει την αρτηριακή σας πίεση, ενισχύει  την καρδιά σας και τη βελτιώνει την αερόβια ικανότητα σας. Επιπλέον, το κολύμπι είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για όλη την οικογένειά, ώστε να κινείται και ταυτόχρονα να διασκεδάζει μαζί.



Tags: ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ| ΓΛΟΥΤΟΙ| ΑΣΚΗΣΕΙΣ| ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ| ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΑ ΠΟΔΙΑ




MORE FOR YOU