Με αυτές τις ασκήσεις θα δείχνετε νεότερες

Τζουλιάννα Καρνέζη Τζουλιάννα Καρνέζη Κυριακή 08 Ιουλίου 2018

Κυριακή 08 Ιουλίου 2018

Με αυτές τις ασκήσεις θα δείχνετε νεότερες

Είναι γνωστό ότι η άσκηση έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία, εκτός όμως από την υγεία η σωματική δραστηριότητα μπορεί να σας κάνει να φαίνεστε νεότερες. Αν θέλετε να μάθετε τον τρόπο απλά συνεχίστε την ανάγνωση.

Να ενισχύσετε τους μύες σας. Όταν μεγαλώνουμε, οι μύες έχουν την τάση να ατροφούν και οι αρθρώσεις γίνονται αδύναμες. Τελικά, καταλήγουμε να νιώθουμε πιο αργοί στις κινήσεις μας και να έχουμε πόνους στα οστά.  Ο καλύτερος τρόπος για να προστατεύεστε την μυϊκή σας μάζα είναι να ξεκινήσετε την άρση βαρών. Αρχίστε σιγά σιγά σηκώνοντας ελαφρά κιλά και θα δημιουργήσετε ευέλικτους και δυνατούς μύες.

Διαβάστε εδώ: Τι λάθη κάνετε μετά την άσκηση και δεν χάνετε κιλά

Γίνετε πιο ευέλικτες. Η ευελιξία είναι η ικανότητα των μυών και των τενόντων να επιμηκύνονται, ώστε να έχετε άνεση κινήσεων. Όμως, η ευελιξία χάνεται και αυτό οφείλεται, όχι επειδή μεγαλώνουμε, αλλά λόγω του τρόπου με τον οποίο ζούμε. Ένας τρόπος για να ανακτήσετε και πάλι άνεση στις κινήσεις σας, είναι να σκύβετε κάθε μέρα μέχρι να αγγίξετε τα δάχτυλα των ποδιών σας ή μέχρι να φέρετε τη μύτη σας στα γόνατα σας. Με το που αποκτήσετε ευελιξία στις κινήσεις θα μπορείτε και πάλι να νιώθετε, όπως όταν ήσασταν παιδί.

Επιτάχυνση. Όλοι με τη πάροδο του χρόνου χάνουμε την αντοχή μας και τρέχουμε όλο και λιγότερο. Όμως, μπορείτε να νιώσετε και πάλι σαν παιδί, αρκεί να αυξήσετε την επιτάχυνση σας. Ένας τρόπος για να το πετύχετε, είναι κάθε φορά που πηγαίνετε βόλτα να αυξάνετε την ταχύτητα ή να κάνετε σπριντ για 10 δευτερόλεπτα.

Εάν έχετε καλή στάση σώματος μπορεί και να δείχνετε πιο νέες από την βιολογική σας ηλικία. Εξάλλου, η καμπούρα θυμίζει τους προϊστορικούς προγόνους μας. Για να καταπολεμήσετε τις δυνάμεις της βαρύτητας, κάντε ασκήσεις που ισιώνουν την σπονδυλική στήλη. Μια καλή άσκηση είναι να ξαπλώσετε μπρούμυτα με τα χέρια σε ορθή γωνία με τον κορμό σας και να τα σηκώσετε προς τα πάνω με τους ώμους να παραμένουν κάτω. Γενικά όλες οι ασκήσεις εδάφους ενισχύουν τη πλάτη και την κοιλιά, βοηθώντας τη σωστή στάση.

More for you

Don't Miss