8 ασκήσεις για κοιλιακούς

Σφίξτε τους κοιλιακούς και λιώστε το περιττό λίπος στην κοιλιά, ενεργοποιώντας τους κοιλιακούς μύες.

Τίνα Σβίγκου
ΤΙΝΑ ΣΒΙΓΚΟΥ Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2012
Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2012

Σφίξτε τους κοιλιακούς και λιώστε το περιττό λίπος στην κοιλιά, ενεργοποιώντας τους κοιλιακούς μύες.

Οι περισσότερες από τις παρακάτω ασκήσεις ενεργοποιούν σχεδόν όλους τους κοιλιακούς μύες αυξάνοντας έτσι την καύση του λίπους. • Κάντε τον καθορισμένο αριθμό των σετ και επαναλήψεων για κάθε άσκηση διαδοχικά, κάνοντας ένα μικρό διάλειμμα 45-60 δευτερολέπτων μεταξύ των σετ. • Κάντε ολόκληρο το πρόγραμμα ασκήσεων 3-4 φορές την εβδομάδα. • Επιλέξτε τις αγαπημένες σας ασκήσεις και εντάξτε τις στο προσωπικό σας πρόγραμμα γυμναστικής. • Θα χρειαστείτε για τις ασκήσεις ένα στρώμα γυμναστικής ή μια μεγάλη πετσέτα.

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε ότι ακόμα και αν είστε σε θέση να ενεργοποιήσετε τους κοιλιακούς μύες τα υπερβολικά παχάκια στην περιοχή της κοιλιάς που οφείλονται στην κακή διατροφή και το έντονο στρες, δεν θα εξαφανιστούν μόνο με τις ασκήσεις. Θα πρέπει να συνδυάσετε την σωματική άσκηση με ισορροπημένη διατροφή, διαχείριση του άγχους και στρες, καλό και ξεκούραστο ύπνο.

[imagebrowser id=480] Πηγή: shape.com



Tags: ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ| ΑΣΚΗΣΗ| ΣΩΜΑ| ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ




MORE FOR YOU