Όλα όσα κάνουν οι έξυπνοι άνθρωποι όταν αντιμετωπίζουν δύσκολες καταστάσεις

O τρόπος που αντιδράτε όταν αντιμετωπίζετε αντίξοες συνθήκες παίζει σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις που θα πάρετε.

Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017 Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017

Η ικανότητα να διαχειριστείτε τα συναισθήματά σας και να παραμείνετε ήρεμοι υπό πίεση αντανακλάται σε όσα κάνετε. Αυτό λοιπόν που έχει μεγάλη σημασία είναι ο τρόπος που αντιδράτε όταν αντιμετωπίζετε αντίξοες συνθήκες. Γι αυτό και εμείς σας αποκαλύπτουμε πώς αντιδρούν οι άνθρωποι που φημίζονται για την πνευματική τους διαύγεια και τη ψυχολογική τους ισορροπία. Και που ξέρετε ίσως την επόμενη φορά που βρεθείτε αντιμέτωποι με μια δυσκολία, ακολουθήσετε το παράδειγμά τους.

Το πρώτο και το πιο σημαντικό πράγμα είναι ότι παραμένουν ήρεμοι και προσπαθούν να τα κάνουν όλα με πιο αργό ρυθμό. Κόβουν ταχύτητα και οπλίζονται με υπομονή. Με αυτό τον τρόπο δίνουν στον εγκέφαλο το περιθώριο να σκεφτεί και να πάρει τις σωστές αποφάσεις.

Διαλογίζονται. Μπορεί να σας ακούγεται περίεργο, όμως ο διαλογισμός έχει αποδειχθεί ότι βοηθάει το άγχος. Όταν εστιάζετε στον εαυτό σας τότε είναι πιο εύκολο να αντιμετωπίσετε τις δύσκολες καταστάσεις.

Πιστεύουν στον εαυτό τους. Είναι πολύ σημαντικό να πιστεύετε στον εαυτό σας, ανεξάρτητα από το πόσο δύσκολη είναι η κατάσταση. Όταν δεν έχετε αυτοπεποίθηση τότε χάνετε και την ικανότητά σας να αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις που σας επιφυλάσσει η ζωή.

Έρχονται σε επαφή με θετικούς ανθρώπους. Όταν κάνετε παρέα με ανθρώπους που έχουν θετική αύρα και είναι αισιόδοξοι, τότε μπορείτε να αντιμετωπίσετε πιο εύκολα οποιαδήποτε δυσκολία βρεθεί στο δρόμο σας.

Κοιμούνται ποιοτικές ώρες. Ο ύπνος ανακουφίζει από το άγχος και βοηθάει ώστε να σκέφτεστε καθαρά, κυρίως όταν χρειάζεται να πάρετε δύσκολες αποφάσεις. Αν δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε διαβάσετε ένα βιβλίο ή ακούστε χαλαρή μουσική.

Ασκούνται τακτικά. Η άσκηση συμβάλει στην απελευθέρωση των ενδορφινών, οι οποίες είναι νευροδιαβιβαστές που μας βοηθούν να νιώθουμε καλά. Βγείτε έξω. Κάνετε μια ώρα γιόγκα. Πηγαίνετε στο γυμναστήριο. Και σίγουρα θα νιώσετε καλύτερα και έτοιμη να αντιμετωπίσετε όλες τις αντίξοες συνθήκες.

Μιλάνε λιγότερο και ακούνε περισσότερο. Τελευταία αλλά εξίσου σημαντικό είναι να κρατάτε τη γλώσσα σας υπό έλεγχο όταν όλα φαίνονται να είναι εναντίον σας. Η πολύχρονη σοφία που λέει να σκέφτεστε πριν μιλήσετε είναι εξαιρετικά χρήσιμη.

Tags: ΥΠΝΟΣ| ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ| ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ| ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ| ΣΥΝΑΙΘΗΜΑΤΑ| ΕΞΥΠΝΟΣ




MORE FOR YOU