11 πράγματα που δεν θα πρέπει να μας αγχώνουν το 2014

Είναι η αρχή του έτους και όλοι λίγο πολύ αρχίζουμε να θέτουμε τους στόχους μας.

Παρασκευή, 3 Ιανουαρίου 2014 Παρασκευή, 3 Ιανουαρίου 2014

Είναι η αρχή του έτους και όλοι λίγο πολύ αρχίζουμε να θέτουμε τους στόχους μας. 

Το άγχος λοιπόν είναι αποδεδειγμένα η πηγή του κακού σε πολλά πράγματα. Για το λόγο αυτό θα πρέπει τη νέα χρονιά να βάλουμε στόχο αν όχι να απαλλαγούμε απ΄αυτό, σίγουρα να το μειώσουμε.

Πώς; 

  • Ψυχραιμία με τα email. Φεύγετε απ΄τη δουλειά και σας έχει μείνει η συνήθεια να τα ελέγχετε μήπως έχει προκύψει κάτι. Ωραία κι αν έχει προκύψει, θα το αντιμετωπίσετε εκείνη τη στιγμή ή την επόμενη μέρα στο γραφείο; Την επόμενη στο γραφείο. Γιατί λοιπόν να περάσετε μια βραδιά γεμάτη άγχος και προβληματισμό για το τι θα γίνει; Επιλέξτε όταν γυρνάτε στο σπίτι σας να χαλαρώνετε και να περνάτε χρόνο με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.
  • Το θέμα των κιλών. Έχετε άγχος και βρίσκετε καταφύγιο σε διάφορα snacks. Το θέμα είναι πως το καταφύγιο αυτό δεν είναι ασφαλές με αποτέλεσμα να παίρνετε κι άλλα κιλά βάζοντας σας σ΄ένα φαύλο κύκλο. Πώς να ξεφύγετε; Εφοδιαστείτε απ΄το σπίτι με υγιεινά snack και επιλέξτε να τρώτε μικρά γεύματα καθ΄όλη τη διάρκεια της μέρας.
  • Μην επηρεάζεστε απ΄τους άλλους. Ο κάθε άνθρωπος κάνει τις επιλογές του δεν σημαίνει πως πρέπει να κάνετε τις ίδιες.
  • Βάλτε τάξη στη ζωή σας. Θυμάστε όταν η μαμά σας φώναζε να μαζεύετε το δωμάτιο σας; Είχε δίκαιο ως ένα βαθμό καθώς ένα τακτοποιημένο περιβάλλον προσφέρει ηρεμία και χαλάρωση. Ωστόσο, ένα δωμάτιο που επικρατεί χάος βοηθά στην ενίσχυση της φαντασίας. Δεν είναι δικαιολογία αλλά συμπεράσματα απ' έρευνες.
  • Ναι η άσκηση κάνει καλό. Αλλά αν δεν σας αρέσει το είδος άσκησης που είναι στη μόδα, τότε επιλέξτε κάτι άλλο. Δεν χρειάζεται να πιέζετε τον εαυτό σας επειδή πρέπει.
  • Επιλέξτε κάποιες μέρες να τρώτε το μεσημεριανό σας εκτός γραφείο. Έρευνες έχουν δείξει πως η απομάκρυνση απ΄το χώρο της εργασίας έστω και λίγο, βοηθά στην μείωση της έντασης και της πίεσης.
  • Κάντε διακοπές. Διακοπές όμως χωρίς πίεση και σκέψεις που σας προβληματίζουν.
  • Φέρτε πάλι στη ζωή σας τη συνήθεια του καφέ. Τα Σαββατοκύριακα ή μέσα στην εβδομάδα βρείτε χρόνο για ένα καφέ με τους φίλους σας. Ο στόχος είναι η επικοινωνία.
  • Δεν χρειάζεται να πηγαίνετε κάθε μέρα γυμναστήριο επειδή πρέπει. Επιτέλους, επιλέξτε να κάνετε πράγματα επειδή θέλετε.
  • Μην κυνηγάτε το τέλειο. Δεν γίνεται πάντα να πετυχαίνετε αυτό που θέλετε, τη στιγμή που το θέλετε.
  • Ναι, η κολλητή σας παντρεύτηκε, η ξαδέλφη σας γέννησε, οι γονείς περιμένουν εγγόνι και εσείς αγχώνεστε. Αν δεν είστε έτοιμες απλά πάρτε το χρόνο σας και βάλτε τα όρια σας. Η ζωή σας σάς ανήκει. 
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.


Tags: ΑΓΧΟΣ| ΣΧΕΣΕΙΣ| ΑΣΚΗΣΗ| ΜΟΔΑ| ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ| ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ




MORE FOR YOU