Tips για να ενεργοποιήσετε το μυαλό σας

Μάθετε πώς θα κρατήσετε το μυαλό σας σε φόρμα.

Κυριακή, 14 Ιουνίου 2015 Κυριακή, 14 Ιουνίου 2015

Όλοι γνωρίζουμε, ότι είναι σημαντικό να έχουμε ένα υγιές σώμα, έτσι ώστε να ζήσουμε μια παραγωγική ζωή. Αλλά τι γίνεται με την υγεία του εγκεφάλου; Πώς μπορείτε να αυξήσετε τη δύναμη εγκεφάλου σας με τις καθημερινές σας δραστηριότητες;

Αν θέλετε να ενεργοποιήσετε τον εγκέφαλο σας, τότε να έχετε περισσότερες συνομιλίες. Αρχίστε να συζητάτε περισσότερο με τους φίλους σας ή με την οικογένεια σας. Επίσης, πρέπει να ξεκινήσετε να διαβάζετε πολλά βιβλία και να ασχολείστε με παιχνίδια που ακονίζουν το μυαλό, όπως είναι τα παζλ και τα σταυρόλεξα. Με αυτό τον τρόπο θα είστε συνέχεια δραστήριοι πνευματικά και θα βελτιώστε τις γνωστικές ικανότητες. Ακόμα και όταν αγωνίζεστε να κατανοήσετε έναν χάρτη ή μια κακογραμμένη συσκευασία από ένα έπιπλο, θα βελτιώσετε την λειτουργία του εγκεφάλου σας. Ένα άλλο κόλπο που μπορείτε να κάνετε, είναι να προσπαθήσετε να κατανοήσετε τις απόψεις των άλλων, που δεν συμφωνούν με τις δικές σας. Ανοίξτε το μυαλό σας και ακούστε τα επιχειρήματα που δεν έχουν νόημα για σας και προσπαθήστε να βρείτε κάποιο νόημα σε αυτά.

Κάντε άσκηση. Η σωματική δραστηριότητα είναι μια πολύ καλή λύση για τη βελτίωση των σωματικών, συναισθηματικών και πνευματικών ικανοτήτων. Η άσκηση αυξάνει τη ροή του αίματος, η οποία με τη σειρά της αυξάνει την ποσότητα του οξυγόνου και της γλυκόζης στον εγκέφαλο σας. Επιπλέον, βοηθάει την ανάπτυξη νέων κυττάρων του εγκεφάλου και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, να μειώνεται η φλεγμονή, να αναπτύσσονται νέα αιμοφόρα αγγεία, και να επιβραδύνεται η κυτταρική αυτοκαταστροφή. Μια καλή προπόνηση μπορεί επίσης, να ξυπνήσει τα αδρανή κύτταρα σε ένα τμήμα του μέσου εγκεφάλου, τον ιππόκαμπο, που ελέγχει τη μνήμη.

Υιοθετήστε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Υπάρχουν πολλά θρεπτικά συστατικά στις τροφές που κάνουν καλό στη λειτουργία του εγκεφάλου σας, αυξάνοντας τη νοητική λειτουργία. Τα λαχανικά όπως το μπρόκολο, το σπανάκι, οι ντομάτες, τα μούρα, και τα ωμέγα-3 λίπη που βρίσκονται στα λιπαρά ψάρια (και ορισμένα δημητριακά) φαίνεται, ότι βελτιώνουν τη μνήμη και τη συνολική λειτουργία του εγκεφάλου. Επίσης, η πρωτεΐνη, που παίρνετε από το κρέας, τα αυγά και όσπρια, περιέχει υψηλά επίπεδα αμινοξέων, τα οποία με τη σειρά τους συμβάλουν στη παραγωγή νευροδιαβιβαστών, τη νορεπινεφρίνη και τη ντοπαμίνη, που σχετίζονται με την πνευματική εγρήγορση.

Κάντε έναν ποιοτικό ύπνο. Ο εγκέφαλος δεν σταματάει να λειτουργεί όταν κοιμάστε. Για παράδειγμα τα όνειρα δείχνουν τη προσπάθεια που κάνει ο εγκέφαλός, για να βγάλει νόημα από όλες τις πληροφορίες που έχετε ήδη λάβει όλη την ημέρα, αλλά δεν έχετε ακόμη ερμηνεύσει. Έτσι, αν αυτό είναι αλήθεια, μπορείτε πραγματικά να λύσετε κάποια προβλήματα ενώ κοιμάστε. Από την άλλη πλευρά, αν δεν κάνετε έναν ποιοτικό ύπνο, δεν θα μπορέσετε να είστε αποδοτικοί την επόμενη μέρα. Οι ενήλικες χρειάζονται μεταξύ επτά και εννέα ώρες ύπνου κάθε βράδυ, για να επωφεληθούν πλήρως και να εκτελέσουν τις γνωστικές λειτουργίες στο αποκορύφωμά τους.



Tags: ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ| ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ| ΜΥΑΛΟ| ΜΝΗΜΗ| ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΥΠΝΟΣ| ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ| ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ| ΡΟΗ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ| ΝΟΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ| ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ




MORE FOR YOU