3 τρόποι να αποβάλλετε το στρες

Νιώστε ψυχική ανακούφιση διώχνοντας το άγχος και την ένταση σε 3 απλά βήματα.

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012 Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012

Νιώστε ψυχική ανακούφιση διώχνοντας το άγχος και την ένταση σε 3 απλά βήματα.

Είναι γνωστό πως το στρες και οι έγνοιες της καθημερινότητας μπλοκάρουν τον οργανισμό μας και είναι βασική αιτία πολλών παθήσεων. Σας προτείνουμε λοιπόν 3 τρόπους οι οποίοι βοηθούν να χαλαρώσετε και να ρυθμίσετε την ένταση στο σώμα σας.

1. Σηκωθείτε και περπατήστε, πάρτε βαθιές ανάσες και βγάλτε αέρα διώχνοντας έτσι τις αρνητικές σκέψεις που σας προκαλούν ένταση. Όσα πιο πολλά βήματα κάνετε τόσο το καλύτερο. Εισπνέετε από την μύτη, εκπνέετε από το στόμα. 2. Καθίστε άνετα σε στάση οκλαδόν, κλείστε τα μάτια σας και συγκεντρωθείτε στην αναπνοή σας, εισπνεύστε σε 3 χρόνους και εκπνεύστε σε 3 χρόνους αργά. Θα σας βοηθήσει να μειώσετε την πίεση του αίματος στο σώμα σας και να αυξήσετε τα επίπεδα οξυγόνου του εγκεφάλου σας. 3. Αν είστε πολύ πιεσμένες και βρίσκεστε στο γραφείο κάντε τις εξής 3 ασκήσεις για να αποβάλλεται το άγχος: • Καθίστε ίσια στην καρέκλα και τοποθετήστε τα πόδια σας σταθερά στο πάτωμα. Βγάλτε τον αέρα προκαλώντας μια κύρτωση στην σπονδυλική σας στήλη και φέρνοντας το κεφάλι σας να κοιτά τον αφαλό σας και στην συνέχεια πάρτε μια βαθιά ανάσα κ τεντώστε την σπονδυλική σας στήλη προκαλώντας λόρδωση. Επαναλάβετε για 5 αναπνοές. • Εισπνεύστε τεντώνοντας τα χέρια σας ψηλά και εκπνεύστε κάνοντας μια μικρή κίνηση προς τα δεξιά, εισπνεύστε πάλι και κάνετε το ίδιο προς τα αριστερά. Επαναλάβετε για 5 αναπνοές και παραπάνω. • Εισπνεύστε, γυρίστε προς τα δεξιά και βγάλτε τον αέρα, ελάτε στο κέντρο πάλι και κάντε το ίδιο αριστερά. Επαναλάβετε για 5 αναπνοές.



Tags: ΣΤΡΕΣ




MORE FOR YOU