4 πράγματα που δεν γνωρίζετε για την εμμηνόπαυση

Τζουλιάννα Καρνέζη Τζουλιάννα Καρνέζη Κυριακή 05 Αυγούστου 2018

Κυριακή 05 Αυγούστου 2018

4 πράγματα που δεν γνωρίζετε για την εμμηνόπαυση

Εξάψεις, νυχτερινές εφιδρώσεις, αύξηση του βάρους, είναι μερικά από τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης. Υπάρχουν όμως και κάποιες αλλαγές που ενδεχομένως δεν γνωρίζετε, καθώς επίσης και συμβουλές που θα κάνουν τη ζωή σας κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης πιο εύκολη.

Μπορεί να νιώθετε λιγότερο κοινωνικές. Αν είστε ένας εξωστρεφής χαρακτήρας, μπορεί να εκπλαγείτε όταν ξαφνικά νιώθετε ότι θέλετε να μείνετε λίγο μόνες. Η εμμηνόπαυση είναι μια περίοδος εσωστρέφειας, που σημαίνει ότι ενδέχεται να αντιμετωπίσετε συναισθηματικές αλλαγές, που μπορεί να επηρεάσουν την κοινωνική σας ζωή. Μην πάει το μυαλό σας, ότι έχετε κατάθλιψη. Αντ αυτού δείτε το σαν μια καλή ευκαιρία να ασχοληθείτε και λίγο με τον εαυτό σας. Αυτή η περίοδος, είναι ίσως η πιο κατάλληλη για να αρχίσετε να σκέφτεστε τι πραγματικά ευχαριστεί αποκλειστικά και μόνο εσάς.

Διαβάστε εδώ: Πώς μπορούν να μας παχύνουν τα φρούτα

Η LDL χοληστερόλη (κακή χοληστερόλη) μπορεί να αυξηθεί. Τα οιστρογόνα εκτός από τη ρύθμιση της εμμήνου ρύσεως έχουν και άλλες λειτουργίες και μια από αυτές είναι η διατήρησης της LDL χοληστερόλης σε χαμηλά επίπεδα και της HDL χοληστερόλη (καλή χοληστερόλη) σε υψηλά επίπεδα. Όμως κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης, τα οιστρογόνα μειώνονται, με αποτέλεσμα να αλλάζουν και τα επίπεδα της χοληστερόλης. Τα καλά νέα είναι, ότι αν ακολουθείτε έναν υγιεινό τρόπο ζωής, καθώς θα πλησιάζεται σε αυτή τη περίοδο, το πιο πιθανό είναι να μην υπάρχουν διακυμάνσεις στη χοληστερόλη σας.

Πρέπει να αλλάξετε τον τύπο της σωματικής άσκησης που κάνετε μέχρι τώρα. Στην εμμηνόπαυση το σώμα αλλάζει.  Με τη μείωση των οιστρογόνων αρχίζει να συσσωρεύεται περισσότερο λίπος στη κοιλιά και αυτό το βιώνουν ακόμα και οι γυναίκες που ασκούνται τακτικά. Όμως τα καλά νέα είναι ότι αν αλλάξετε λίγο την προπόνηση που κάνατε, θα σας βοηθήσει να χάσετε κιλά και να ενδυναμώσετε τη μυϊκή σας μάζα.

Διαβάστε εδώ: Τι λάθη κάνετε το πρωί που ξυπνάτε και δεν έχετε καλή διάθεση

Η εμμηνόπαυση είναι η στιγμή που πρέπει να αλλάξετε την ενυδατική σας κρέμα. Η μείωση των επιπέδων των οιστρογόνων, έχει επίπτωση και στο δέρμα σας, έτσι ώστε να προκαλείται υπερβολική ξηρότητα. Η λύση είναι να χρησιμοποιήσετε μια ενυδατική κατάλληλη για αυτή την περίπτωση. Εκτός όμως από την κρέμα, πρέπει να κρατάτε και τον εαυτό σας ενυδατωμένο από μέσα προς τα έξω. Και αυτό θα το πετύχετε αν πίνετε νερό και τρώτε πολλά λαχανικά και φρούτα.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

More for you

Don't Miss