Πώς γίνεται πίνακας του ’30 να δείχνει αυτόχθονα να κρατά smartphone;

Μυστήριο ή υπάρχει κάποια λογική εξήγηση;

Πέμπτη, 31 Αυγούστου 2017 Πέμπτη, 31 Αυγούστου 2017

Πολλά πράγματα έχουμε ακούσει κατά καιρούς για διάφορους πίνακες, από το να είναι στοιχειωμένοι όπως ο "Stagecraft" της Laura P.  και το "Αγόρι που κλάει" του Bruno Amadio, μέχρι άλλους που έκρυβαν διάφορα μυστήρια, όπως εκείνο το πορτραίτο που κρυβόταν πίσω από ένα άλλο πορτραίτο στον πίνακα του Edgar Degas. Ωστόσο, ομολογούμε πως αυτό που συμβαίνει με τον πίνακα Mr. Pynchon and the Settling of Springfield του ζωγράφου Umberto Romano δεν το έχουμε ξαναδεί. 

Ο πίνακας απεικονίζει τον ιδρυτή του Σπρίνγκφιλντ, William Pynchon, στη Μασαχουσέτη, να περιβάλλεται από αυτόχθονες Αμερικανούς μετά την άφιξη στη γη των ΗΠΑ. Μέχρι εδώ όλα καλά. 

Ωστόσο, αν παρατηρήσουμε λίγο καλύτερα τον πίνακα, ανάμεσα στους άνδρες υπάρχει και ένας αυτόχθονας, όπου κάθεται σε ένα λουτρό γεμάτο με κανάτες, κρατώντας στα χέρια του κάτι που μοιάζει κινητό.

Να πούμε απλά πως ο πίνακας είναι του 1937! 

Τι ακριβώς συμβαίνει; Κάποιο ταξιδι στο χρόνο; Ή απλά illusion; 

Σύμφωνα με τον ιστορικό Ντάνιελ Κρόουν, όπως αναφέρει η The Sun, εξηγεί πως αυτό που θεωρούν κινητό στο έργο Τέχνης είναι απλά ένας καθρέπτης, για την ακρίβεια ένα κομμάτι γυαλί.

Μελέτες έχουν δείξει πως οι Ευρωπαίοι εισήγαγαν καθρέπτες στους αυτόχθονες λαούς και σύντομα μπλέχτηκαν στην φυλετική τους κουλτούρα.

Απλά πράγματα. 



Tags: ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ| ΠΙΝΑΚΑΣ| WILLIAM PYNCHON| MR. PYNCHON AND THE SETTLING OF SPRINGFIELD| UMBERTO ROMANO




MORE FOR YOU