Γυναίκες στη Κίνα ξοδεύουν εκατομμύρια σε εικονικούς συντρόφους

Απ’ ότι φαίνεται, στην Κίνα οι γυναίκες δεν ψάχνουν πια συντρόφους στη πραγματική ζωή

Αφροδίτη Σακκά
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΑΚΚΑ Δευτέρα, 5 Φεβρουαρίου 2018
Δευτέρα, 5 Φεβρουαρίου 2018

Τι είναι καλύτερο από έναν σύντροφο; Τέσσερις εικονικοί. Ή τουλάχιστον αυτό φαίνεται να πιστεύουν οι γυναίκες στη Κίνα που έχουν πάθει ψύχωση με ένα παιχνίδι για το κινητό, ονόματι "Love and Producer".

Είναι το μεγαλύτερο trend στα παιχνίδια ανάμεσα στις Κινέζες αυτή τη στιγμή. Σύμφωνα με τα δεδομένα μίας έρευνας της εταιρείας Jiguang, ο προσωμοιωτής ραντεβού έχει πάνω από 2 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά, από τον Δεκέμβριο που κυκλοφόρησε, με την πλειονότητα να είναι γυναίκες στα 20 τους. Ήδη, το παιχνίδι βρίσκεται πρώτο στη λίστα με τα πιο κερδοφόρα apps της Κίνας. Οι χρήστες υπολογίζεται πως έχουν ξοδέψει τουλάχιστον 32 

Στο Love and Producer, πρωταγωνιστείτε ως μία γυναίκα τηλεοπτική παραγωγός, που πρέπει να σώσετε την εταιρεία παραγωγής του πατέρα σας, αφού εκείνος έχει φύγει απ' τη ζωή. Για να το κάνετε αυτό πρέπει να αναζωογονήσετε ένα επιτυχημένο show, ενώ δημιουργείτε ρομαντικές σχέσεις με τέσσερις άντρες. Και οι τέσσερις θα ερωτευθούν μόνο εσάς. Και το καλύτερο; Δεν χρειάζεται να διαλέξετε έναν.

Φυσικά, δεν μπορείτε μόνο να παίρνετε, αλλά και να δίνετε -θα χρειαστεί να ξοδέψετε μερικά "μωβ διαμάντια" για να βγείτε ραντεβού με τα εικονικά αγόρια σας. Για να μπορέσετε να κρατήσετε το studio σας, θα πρέπει να συνεχίσετε να κάνετε την παραγωγή σε ποιοτικά shows χρησιμοποιώντας "κάρτες δέσμευσης" διαφορετικής σπανιότητας, για να αυξήσετε τα πλεονεκτήματα της εταιρείας σας όπως "αποφασιστικότητα" και "δημιουργικότητα". Τα διαμάντια και οι κάρτες δίνονται ως βραβεία όταν εκτελείτε μία αποστολή, αλλά μπορείτε πάντα να τα πάρετε πολύ πιο γρήγορα αν είστε διατεθιμένες να πληρώσετε αληθινά χρήματα για εκείνα.

Η επιτυχία του Love and Producer αποδεικνύει το πώς οι γυναίκες γίνονται η νέα κινητήρια δύναμη στη βιομηχανία των παιχνιδιών στην Κίνα και όχι μόνο στα "θηλυκά" παιχνίδια. Οι γυναίκες, για παράδειγμα, ξεπερνούν κατά πολύ σε αριθμούς τους άνδρες που παίζουν παιχνίδια μάχης, όπως το Honor of Kings. Σύμφωνα με την Turian Tan, μία αναλύτρια gaming, όλο και περισσότερα παιχνίδια εμπνευσμένα από Γιαπωνέζικα anime και κόμικς κυκλοφορούν στην αγορά, αφού αποτελούν μεγάλο trend στις γυναίκες gamers.

 

Gallery: Τα γραφεία της Google στη Ζυρίχη κρύβουν έναν μικρό Αμαζόνιο

14 photos

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Tags: ΚΙΝΑ| GAMERS| LOVE AND PRODUCER| GAMING| ΕΙΚΟΝΙΚΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ




MORE FOR YOU