Η Lacoste αντικαθιστά το κροκοδειλάκι της για καλό σκοπό

Είναι ένα από τα πιο γνωστά και χαρακτηρστικά σήματα στον κόσμο

Σάββατο, 3 Μαρτίου 2018 Σάββατο, 3 Μαρτίου 2018
www.visualhellas.gr

Ένα από τα πιο γνωστά και χαρακτηρστικά σήματα στον κόσμο, το πράσινο το κροκοδειλάκι της Lacoste δίνει για λίγο τη θέση του -και για καλό σκοπό- σε είδη ζώων υπό εξαφάνιση.

Συγκεκριμένα η γαλλική εταιρεία αποφάσισε να αντικαταστήσει το σήμα κατατεθέν της προωθώντας μια νέα σειρά περιορισμένης έκδοσης με δέκα είδη ζώων (σπάνια θηλαστικά ερπετά και πτηνά) που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν από τον πλανήτη, όπως ο τίγρης της Σουμάτρα, ο κόνδορας της Καλιφόρνια, ο παπαγάλος Κακάπο, κ.ά.Η νέα σειρά θα παρουσιαστεί στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού στο πλαίσιο του προγράμματος της Διεθνούς Ένωσης για την Διατήρηση της Φύσης «IUCN», υπό τον τίτλο: «Σώστε το είδος μας» και θα περιλαμβάνει 1.775 polo μπλουζάκια που η τιμή τους θα φτάνει τα 183 δολάρια το κομμάτι.

 

A post shared by Lacoste (@lacoste) on

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.



Tags: LOGO| LACOSTE| ΖΩΑ ΠΡΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ




MORE FOR YOU