iPhone παίρνει ξαφνικά φωτιά και το video έχει γίνει viral

Μία καλή υπενθύμιση του γιατί πρέπει να προσέχουμε το κινητό μας

The Jennettes
THE JENNETTES Δευτέρα, 14 Μαΐου 2018
Δευτέρα, 14 Μαΐου 2018

Σε κανέναν δεν αρέσει να χαλάει το κινητό του. Αλλά μερικές φορές, ένα χαλασμένο κινητό μπορεί να οδηγήσει κάτι πολύ πιο σοβαρό από μία απλή δυσκολία. Απ' ότι φαίνεται, αυτό συνέβη σε ένα κατάστημα επισκευών στο Λας Βέγκας της Nevada, όπου ένα iPhone εξερράγη και έπιασε φωτιά. Ολόκληρο το περιστατικό κατέγραψαν οι κάμερες του καταστήματος, όπως αναφέρει το KTNV.

Διαβάστε επίσης: Διέρρευσε φωτογραφία του νέου iPhone και επιφυλάσσει μία έκπληξη

 

To video δείχνει έναν υπάλληλο να κάθεται στο γραφείο του όταν ξαφνικά ένα αντικείμενο που βρισκόταν εκεί εκρήγνυται και πιάνει φωτιά. Η ακριβής πηγή της έκρηξης δεν είναι εμφανής στο video, αλλά το KTNV αναφέρει πως ήταν ένα iPhone 6S.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που δημοσιεύματα αναφέρουν έκρηξη iPhone. 

Όπως έχει επιβεβαιωθεί στο παρελθόν, ωστόσο, το γεγονός δεν αποτελεί απόδειξη σχετικά με την έκρηξη. Οι μπαταρίες λιθίου είναι επιρρεπείς στο να καούν αν είναι κατεστραμμένες ή ελαττωματικές. Και ενώ δεν έχουμε αρκετές πληροφορίες για το συγκεκριμένο κινητό, ξέρουμε πως βρισκόταν κατά τη διάρκεια επισκευής. Οπότε είναι πολύ πιθανό η μπαταρία να ήταν κατεστραμμένη με κάποιον τρόπο από πριν ή να καταστράφηκε κατά τη διάρκεια της επισκευής.

Σε κάθε περίπτωση, είναι μία καλή ευκαιρία να θυμηθούμε πως πρέπει να φροντίζουμε το κινητό μας.

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα



Tags: IPHONE| IPHONE 6S| ΕΚΡΗΞΗ




MORE FOR YOU