Το 3ο Fashion Law and Business Conference επιστρέφει

Aν τριγυρνάς κάπου μέσα στο fashion industry, αυτό το event δεν πρέπει να το χάσεις!

Αφροδίτη Σακκά
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΑΚΚΑ Τρίτη, 10 Οκτωβρίου 2017
Τρίτη, 10 Οκτωβρίου 2017

Τι κάνουν στον ίδιο χώρο ένας δικηγόρος, μία σχεδιάστρια, μία fashion blogger, ένας ιδιοκτήτης e-shop και ένας marketer; Όχι, δεν είναι ανέκδοτο -είναι το 3rd Fashion Law and Business Conference!

Tο πρώτο και μοναδικό συνέδριο στην Ελλάδα για το Δίκαιο, τη Μόδα και την Επιχειρηματικότητα, το οποίο διοργανώνεται φέτος για τρίτη χρονιά!

Μην σε τρομάζει το "Law" αν δεν είσαι δικηγόρος -το συνέδριο αυτό δεν αφορά νόμους. Μιλάει για sucess stories, social media, blogging, brands, do's and dont's από ανθρώπους που πέτυχαν ή απέτυχαν.

Είσαι σχεδιαστής και σου αντέγραψαν το σχέδιο; Έχεις e-shop μόδας και δεν ξέρεις ποιος πρέπει να πληρώσει τα μεταφορικά; Θέλεις να εξάγεις προϊόντα στο εξωτερικό και τα logistics σου φαίνονται βουνό; Είχες μία τρελή ιδέα και δεν ξέρεις πώς να βρεις χρηματοδότες στο fashion and luxury industry; Θέλεις να κάνεις profiling στους πελάτες του e-shop και φοβάσαι οτι αν δεν το κάνεις σωστά θα σε κυνηγήσουν; Είχες μία διαφωνία με ένα συνεργάτη σου και θέλεις να αποφύγεις το δικαστήριο;

Απαντήσεις σε όλα τα παραπάνω, αλλά και σε ακόμη περισσότερα, θα πάρεις μόνο αν έρθεις στο συνέδριο "Fashioning The Law: Design-Protect-Trade-Mediate" στις 14 Οκτωβρίου 2017 στο Αμφιθέατρο Δαϊς στο Μαρούσι.

Έλα με το τζιν σου, τη φούστα σου, τη γραβάτα σου, τα vans, το σακάκι ή τα Louboutin σου -έλα νωρίς ή fashionably late. Πάντως αν τριγυρνάς κάπου μέσα στο fashion industry, αυτό το event δεν πρέπει να το χάσεις!

Εμείς, μιλήσαμε τη συνιδιοργανώτρια Aλεξάνδρα Βαρλά, δικηγόρο και ιδρυτικό μέλος του Fashion Law and Business Association, σχετικά με το πώς ξεκίνησε η πρωτότυπη ιδέα, ενώ μας έδωσε και μερικές καλές συμβουλές σχετικά με το πώς μπορεί να μπει κανείς στη βιομηχανία της μόδας.

  1. Πώς ξεκίνησε η ιδέα του Fashion Law and Business Conference;

Όπως ακριβώς η μόδα βασίζεται στο όραμα, την έμπνευση και την καινοτομία, έτσι και το όραμα, η έμπνευση και η καινοτομία θα πρέπει βασίζονται σε ένα εξειδικευμένο νομικό πλαίσιο – το Δίκαιο της Μόδας (Fashion Law) – το οποίο προστατεύει την επιχειρηματικότητα και την αυθεντικότητα, ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους να δημιουργήσουν και να πρωτοτυπήσουν.

Το Fashion Law and Business Conference είναι ένα συνέδριο «κομμένο και ραμμένο» στα μέτρα της βιομηχανίας της μόδας και δημιουργήθηκε ακριβώς για να αναδείξει την ανάγκη συνεργασίας μεταξύ των νομικών συμβούλων και όσων δραστηριοποιούνται στο πολύ απαιτητικό fashion industry. Η ιδιαιτερότητα της μόδας καλεί για εξειδικευμένο χειρισμό όλων των εμπορικών δραστηριοτήτων που εκτυλίσσονται στον χώρο – Sur Mesure.

Στόχος του συνεδρίου είναι, όπως μαρτυρά και ο τίτλος του, να καθοδηγήσει με μοναδικό και πρωτότυπο τρόπο τους συμμετέχοντες στη διαδρομή από τη δημιουργία, στην προστασία, την επιχειρηματικότητα και εν τέλει, όπου χρειάζεται, τη διαμεσολάβηση: Design – Protect – Trade – Mediate.

Μάλιστα, η διαδρομή αυτή έχει γίνει πλέον επίσημη, με την ίδρυση του Fashion Law and Business Association, το οποίο επιδιώκει να καλλιεργήσει και να διατηρήσει έναν δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ των δυο κλάδων, πάντοτε με γνώμονα τις ανάγκες των επιχειρήσεων και των δημιουργών, αλλά και τις εξελίξεις της αγοράς. 

  1. Ποιοι θα συμμετάσχουν;

Στο συνέδριο συμμετέχουν κάθε χρόνο εξαίρετοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, τόσο δικηγόροι, όσο και εκπρόσωποι του fashion and luxury industry, οι οποίοι μεταφέρουν στο κοινό την πολύτιμη εμπειρία τους στο χώρο, αλλά και πρακτικές συμβουλές για όσους θέλουν να δραστηριοποιηθούν στη συγκεκριμένη βιομηχανία.

Η λέξη “law” δεν πρέπει να τρομάζει όσους δεν είναι δικηγόροι - το Fashion Law and Business Conference δεν είναι ένα συνέδριο για δικηγόρους, αλλά μια ετήσια συνάντηση, όπου σχεδιαστές, επιχειρηματίες, δικηγόροι, managers, fashion, luxury και beauty bloggers, φωτογράφοι, e-shops, marketing specialists, business strategists, e-business consultants, εκδότες ηλεκτρονικών και έντυπων περιοδικών, συγκεντρώνονται για να μιλήσουν για success stories, social media, blogging, brands, do’s and don’ts.  

Φέτος το συνέδριο γίνεται στις 14 Οκτωβρίου 2017 στο Δαΐς (www.flbc.gr), υιοθετώντας έναν ακόμη πιο business προσανατολισμό, για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του δυναμικού και πολύπλευρου κοινού του.

  1. Τι θα συμβούλευες έναν νέο άνθρωπο που θέλει να μπει αυτή τη στιγμή στο fashion industry;

Όταν ξεκίνησε όλο αυτό το εγχείρημα το 2015 – εν μέσω οικονομικής κρίσης – κανείς δεν περίμενε ότι το συνέδριο θα εξελισσόταν σε θεσμό. Μάλιστα, όσοι άκουγαν για Fashion Law πίστευαν ότι πρόκειται για μια διοργάνωση, η οποία δίνει στυλιστικές συμβουλές σε δικηγόρους! Με τη συνεργάτιδά μου, Ιωάννα Λαγουμίδου, έχουμε δουλέψει αμέτρητες ώρες και έχουμε διανύσει πάρα πολύ δρόμο για να μπορούμε σήμερα να λέμε με υπερηφάνεια ότι φέραμε μόδα και δικηγορία ένα βήμα πιο κοντά.

Υπήρχαν στιγμές που ένιωσα ότι η κρίση δεν θα μας επιτρέψει να εξελίξουμε την προσπάθεια μας, αλλά τα κατάμεστα αμφιθέατρα στο πρώτο και το δεύτερο συνέδριο, το 2015 και το 2016 αντίστοιχα, με έπεισαν πως το πάθος, το μεράκι και η σκληρή δουλειά αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας – against all odds!

Η συμβουλή, λοιπόν, που θα έδινα σε κάποιον νέο άνθρωπο, ο οποίος θέλει να ξεκινήσει την πορεία του στο fashion industry, είναι να μην πτοηθεί από τις αντίξοες συνθήκες της αγοράς. Υπάρχει πάντα χώρος για δημιουργικότητα και επιχειρηματικότητα, αρκεί να έχει κάποιος διάθεση να τον αναζητήσει επίμονα, ακόμη και στα πιο απίθανα σημεία!          

  1. Ποιο πιστεύεις πως είναι το μέλλον της μόδας στην Ελλάδα;

Ο Oscar Wilde έγραφε ότι «η μόδα είναι απλώς μια μορφή ασχήμιας, τόσο ανυπόφορη, που πρέπει να την αλλάζουμε κάθε έξι μήνες». Από τότε μέχρι σήμερα, η μόδα έχει γνωρίσει αλματώδη ανάπτυξη, αποκτώντας το status μιας παγκόσμιας βιομηχανίας, άρρηκτα συνδεδεμένης με την οικονομία και την πολιτισμική ταυτότητα της κοινωνίας.

Μπορεί η Ελλάδα να μην είναι από τις αγορές που ευνοούν αυτή τη στιγμή την άνθιση της επιχειρηματικότητας, ωστόσο μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι στο χώρο υπάρχουν πάρα πολλοί ταλαντούχοι άνθρωποι, με διάθεση για δημιουργία και καινοτομία, ικανοί να εκτοξεύσουν τη βιομηχανία της μόδας. Αρκεί να αναλογιστεί κάποιος πόσες εκδηλώσεις με θέμα τη μόδα διοργανώνονται κάθε χρόνο – από designer weeks και catwalks, μέχρι συνέδρια και εξειδικευμένα σεμινάρια.  

Είναι στο χέρι μας να αξιοποιήσουμε τη «μαγιά» που έχουμε στη διάθεσή μας και να υποστηρίξουμε έμπρακτα και με κάθε μέσο την επιχειρηματικότητα, ώστε να μετατρέψουμε την Ελλάδα – γιατί όχι – σε μια μικρή πρωτεύουσα της μόδας.

 

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Tags: ΜΟΔΑ| ΕΛΛΑΔΑ| ΣΧΕΔΙΑΣΤΡΙΑ| FASHION BLOGGER| ΝΟΜΟΙ| ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ| E-SHOP| ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ| ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΟΔΑΣ| ΣΥΝΕΔΡΙΟ




MORE FOR YOU